0 oy
168 göst.
Diğer kategorisinde (742 puan) tarafından
Kızlar bebeğimin burnu aşırı doluyor. Sürekli açıyorum ama tıkanıp kalıyor emmesi bile zorlaşıyor. 6,5 aylık. Bildiğiniz bir şey var mı iyileşmesi için doğal bisey

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Canım bol bol serum suyu ile aç. Tikandikca aç. Ondan birşey olmaz hiç çekinme. Ihlamur verebilirsin ben o aylarda günde 60 ml veriyordum içerisine cooooook az pekmez damlatıp. 

tarafından
Kiz ilkkez duydum benim 2. Yolda bundan sonra sana sorcam herseyi kdndmdmd   ama once dogmasi lazim tabi .d
-Reklam-
0 oy
(2,568 puan) tarafından
Kuzu bir hastaneye git hava versinler çok iyi geliyor. Grip gibi ise hemen geçer. Sonra ciğerlere falan inince tedavi uzuyor. Sonra yapabileceklerini evde yap.

İlgili sorular

+2 oy
8 cevap 332 göst.
0 oy
5 cevap 263 göst.
19 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,243 göst.
21 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Filiz Taser (26 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 234 göst.
13 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Kafam duman (12 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...