0 oy
913 göst.
Diğer kategorisinde (13,632 puan) tarafından

Kizlar memnun musunuz yaaaa

image

13 Cevaplar

0 oy
(64,961 puan) tarafından
ariel hic kullanmadim alo cok guzel
(13,632 puan) tarafından
Ondan da ben hiç memnun kalmadim cnm yaaaa
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ariel deglmi kız bu
(13,632 puan) tarafından
Evet cnm
tarafından
Anam kullanıyor güzel memnun
(13,632 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm
0 oy
tarafından
Omo kullanirim ama kaynanm bundan kullanir gayet memnun
(13,632 puan) tarafından
Tamam cnm teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Ben bir ara kullandım canım çok güzeldi 
(13,632 puan) tarafından
Cnm beyazlara da kullandın mı
tarafından
Evet canım ikisine de kullandım vallahi
(13,632 puan) tarafından
Tamam bebeğim sağol
0 oy
tarafından
Toz deterjan alacaksan zaten ya ariel yada omo alacaksin canim ikiside cok guzel
(13,632 puan) tarafından
Beyazlara da olur mu bu cnm
tarafından
Beyazlarda arieli tek gecerim ama renkli icin alacaksan omo al
(13,632 puan) tarafından
Cnm ikisini ayri ayrı almıyorum bunu hem renkli hem beyaza olur mu
tarafından
Onu bilmiyorum canim ama olmaz heralde renkliler icin olan beyazlarda olan lekeleri cikarmaya bilir
(13,632 puan) tarafından
Tam cnm teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Ben bi sefer almistim kokysu yok gibiydi alo cok guzel hep onu kullaniri.
(13,632 puan) tarafından
Kız hiç memnun kalmadım alo dan
tarafından
Himm neden
(13,632 puan) tarafından
Kız leke çıkarmıyor hiç
tarafından
Him valla bilemedim
0 oy
(1,769 puan) tarafından
Ben kullandım güzel deterjan
(13,632 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm
0 oy
(9,268 puan) tarafından
Ben 9 kilosunu 90 TL'ye almıştım  
(13,632 puan) tarafından
Benimde getirde indirim vardı ona aldım cnm
0 oy
(1,175 puan) tarafından
Ben kullanıyorum canım sürekli güzel...hem Beyaz hem siyahlar da kullanıyorum
(13,632 puan) tarafından
He tek beyazlarda kullanıyorsun demi cnm
(1,175 puan) tarafından
Zaten renkliler için canım bu ben ikisinde de kullanıyorum....tek beyzlarda dgl
(13,632 puan) tarafından
Tam cnm teşekkür ederim
0 oy
(187,419 puan) tarafından
guzel bu beyzos
(13,632 puan) tarafından
Ah cnm teşekkür ederim
0 oy
(698 puan) tarafından
Üstünde renkliler yazıyor istersen biraz daha araştır renkliler ve beyazlar var ondan al ama ikisinede kullanırsan olur ben hep öyle tek deterjan alirim
(13,632 puan) tarafından
Kız bulamadim öyle ya getirden alacaktım
(698 puan) tarafından
Al bence
(13,632 puan) tarafından
Aldım cnm teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Kız bn kullandm bizde alerji yaptı biraktim
(13,632 puan) tarafından
İnşallah öyle bişey yapmaz
tarafından
Umarm ypmaz
0 oy
(1,453 puan) tarafından
Ben hep kullanıyorum canım hem renklilere özel hem beyazlara özel olandan özellikle beyazlarda çok memnunum hiç değiştirmem
(13,632 puan) tarafından
Cnm ikisine de aynını kullansam olur mu peki
(1,453 puan) tarafından
Bilmiyorum ki canım hiç öyle kullanmadım. Ama üstünde yazar bi de sadece beyazlar içinse koyu renklilerde kullanma ağartıyo
(13,632 puan) tarafından
Yok parlak renkler diyor kuzu ikisini özel alamam maalesef inşaallah sıkıntı olmaz
(1,453 puan) tarafından
Tamam canım kullan o zaman sıkıntı olmaz
(13,632 puan) tarafından
İnşaallah cnm teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 330 göst.
4 Ağustos 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Melisyldrm (169 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 364 göst.
11 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Kelebekkm34 (1,367 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 937 göst.
1 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Bugrakagan (316 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 228 göst.
12 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Adabulut (20 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...