Hanımlar
Kızımda goz enfeksiyonu oldu, çok şişti gözü. Bunu daha önce yasayan oldu mu , çok üzülüyorum dayanamıyorum. Doktor damla verdi. Kullanıyorum
Evet benimde olmuşdu geçdi gibi oldu sonra birdaha tekrarladı gözüyle oynamış büyük ihtimalle gözüyle oynatma sakın geçmiş olsun
1,512,558 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın