0 oy
268 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Sabah sağlık ocagına gittim kızım hafif öksürüyodu ilerlemesin dıye. Kalbi hızlı atıyo acıle götür dedi korkmakla ağlamakla bu kadar yuksek cıkmaz dedi. Normali 110 muş kızımın 170 çıkmış. Eve gelince aklıma geldi acımıştı ondan da yuksek çıkae mı. Uyanmasını bekliyorum götürmek için bilgisi olan var mı :((

2 Cevaplar

0 oy
(3,890 puan) tarafından
En kısa zamanda çocuk kardiyolojisinde  randevu alıp göstert  canm 
tarafından
Acile gitcem canm hemen sonra da oraya götürürüm :((
-Reklam-
0 oy
(1,856 puan) tarafından
Troid olabilir benim de oyle
tarafından
Ya bende de tiroid vardı kızıma da doğunca test yaptılar ilk bi yüksek çıktı sonra normale döndü doğumdan olabilir dediler. Tekrar yükselmiş olabilir öi acaba

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 346 göst.
0 oy
3 cevap 460 göst.
5 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 342 göst.
4 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 538 göst.
4 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde Elanur888 (102 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,801 cevap

367,243 kullanıcı

...