Tıpta ayıp olmaz diyen ben aile hekimimi özllikle bayan seçtim hamiyken kontrole bayan olmazsa gitmiyodum acile de kontrole gidersem kapıdan bakiyodum acil değil oylesine gittiysem erkekse geri dönüyodum
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın