Benim ki büyük ihtimalle bazi şeylere takintili olmam inatçi olmam ve burnumun dikine gitmen olurdu
Ben bana kurban olurum ne bosayacam sukur namazı kılardım hergun
Kocama kızıyorum ama bence de biraz gevezeyim çenem olurdu kesin
Sinirlenince bağırıp çağırmam olurdu
kendimi mükemmel görme huyum bu adam bana nasıl dayanıyor ya
Ofke kontrolün yok derdim sinirlenince ne dedegini bilmiyon derdim sonra abartiyon her seyi derdim bide sulu gözlü biseysin derdimm aman ne cekilmez biseyim bennnn
1,512,631 soru
24,671,466 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın