0 oy
690 göst.
Diğer kategorisinde (267 puan) tarafından
Kaç defa video paylaşmak istedim ama olmuyor bence bu özellikte eklenmeli 

8 Cevaplar

+2 oy
(3,452 puan) tarafından
Bence en büyük eksiklik telefon emojilerini kullanamamamız
(10,286 puan) tarafından
Ahanda bencede
(267 puan) tarafından
Ayy evet oda var çok saçma ya
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bencedeeeee:ermm:      

tarafından
Puhahahaaaaa ☺☺☺
tarafından
Nur 52522525 vardı ya o
(5,714 puan) tarafından
Evet bildim de neden böyle bir nick tercih ettin acaba ☺️☺️
tarafından
Carpiyorlar diye hahahahha
(5,714 puan) tarafından
Haaa öylemi
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Aa bak o keşke olsa 
(267 puan) tarafından
Ay keşke çok işime yarardı valla
0 oy
(20,950 puan) tarafından
Şikayet ve dileklerinizi özelden admine yazsanız daha iyi olur 
(6,148 puan) tarafından
Pekiii ☺️
(20,950 puan) tarafından
Devrem nassin:D
(267 puan) tarafından
Oluyor mu öyle yazayım o zaman
tarafından
Ayyy Fatma buralar niye böyle oldu kuzum ya nereden çıktı bu iş :D
(20,950 puan) tarafından
Tabi kullanıcılar kısmında admin yazın
(6,148 puan) tarafından
Her zamankinden biraz daha kötü ☺️☺️
Sen nasılsın ☺️☺️
tarafından
Peki benim son 2 post kaldı gizleyebilir misin hepte sana diyorum ama zahmet olmazsa:))
(20,950 puan) tarafından
Bilmiyorum ki kesin bı düzenleme falan var ondan açıldı isim degiisimi  biri de buldu buradakilere dedi o ona derken herkes değişti
(20,950 puan) tarafından
Bende aynı şuan altını açtım ciyak ciyak bağırıyo durmuyor
Ah sizin şu postlar bitmeyi
tarafından
Valla son 2 oda görüntülenme sayısı çok ondan yani diğerlerini kapattım ben :D teşekkür ederim
(6,148 puan) tarafından
Şöyle bir uyusam çok değil  1.5 sene kadar ☺️
İlkim okula başlasa arda büyümüş yürüyor olsa ☺️☺️
(20,950 puan) tarafından
Kapattım.
:D asjjajsjsj o ka kolay olaydı
tarafından
Çok teşekkür ederim Allah ikinizde yardım etsin ☺️❤️
(6,148 puan) tarafından
Fato madem kapatıyorsun bana da el at ☺️
Çok görüntülenenleri kapatıver bacım elin değmisken ☺️☺️
tarafından
Kizz dur benimkiler gitsin bi:D
(20,950 puan) tarafından
Hatice bakarım bı ara :D yormayın beni zati yorgunum
tarafından
Evet bence de yormayalim fatos hanımı :) daha benmkiler gidecek
0 oy
tarafından

İvett :)          

(267 puan) tarafından
Çok iyi olurdu
0 oy
tarafından

Paylaşan var zaten :D

(267 puan) tarafından
Nasıl paylaşılıyor ki link falan atmadan direkt paylaşılıyor mu
0 oy
(3,886 puan) tarafından
Bence daha çok geliştirilmesi gereken şeyler var mesela profil değiştirme ben resim Bile paylaşamıyorum post açtığımda 
(267 puan) tarafından
Aynen çok gelişmesi lazım
0 oy
(187,421 puan) tarafından
onu gec en onemlisi kisisel engelleme olmalu
(267 puan) tarafından
Ay o yok değil mi hiç birini engelleme gereği duymadım o yüzden farkında değilim olmadığının

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 834 göst.
0 oy
0 cevap 70 göst.
+4 oy
3 cevap 283 göst.
8 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+5 oy
18 cevap 1,267 göst.

Kategoriler


1,512,305 soru

24,667,527 cevap

367,070 kullanıcı

...