Popomu kaşıyıp dilimi ısırayım benim oğlum hasta olmadi şükür kabız bile olmadi maşallah hatta gece bez takıyordum daha 2 buçuk yaşında dedim gündüzü öğrensin sonra dışarda tutmayı en son geceyi öğretirim bir anda yapamam çünkü 6 aylık bir oğlum daha var 3 gecedir bez boş bu gece bezsiz uyuttum inşallah işemez
1,512,310 soru
24,667,583 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın