0 oy
727 göst.
Diğer kategorisinde (42 puan) tarafından

Gobuşumnen çok raharsiz oluyorum lütfenTavsiyesi olan bilgi verirmi lütfen


11 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ohoo daha çok yenisin 
-Reklam-
0 oy
(2,929 puan) tarafından
4 ay olacak normal doğum yaptım hala duruyo bebeğimi sallarken göbekte sallanıyo hahaaj 
(42 puan) tarafından
Ahaha Allah sizi guldursun çok guldum
tarafından
Hahahah ayy allahim çok güldüm

Dün spor yaptım karnim ağrıyor vallah zor guldumm
0 oy
(2,750 puan) tarafından
10 aydır doğum yaptım daha duruyor ☺️☺️
(42 puan) tarafından
Çitdenmi ya benimde kalsa napicam
Egzersize başladim inşAllah gider göbüşum
(1,054 puan) tarafından

Merhaba gitimi acaba göbeğiniz 

(2,750 puan) tarafından

10 kilo verdim baya zayıfladım sonra deprem oldu dedim ki ye esoş az kalsın ölüyordun boşver 🫣😂 verdiğim kiloları hepsini geri aldım 😁

0 oy
(6,849 puan) tarafından
21 aylık 25 kg verdm göbek şarkıyı eğilince  kaç fundur mekik squat ağırlık kol kası herseyi çalışıyorum dün örtüm ciktk :)
0 oy
(15,831 puan) tarafından
Aradığım soru bu bende yeni dogum yaptım 
0 oy
(187,429 puan) tarafından
hic bisi yapmadim duz oldu gene
0 oy
(3,597 puan) tarafından
Bende merakalrdayim bide zayıfım bı tek göbek kaldı gören herkes hamilemisim diyo  
0 oy
(1,145 puan) tarafından
Ay benim bir seneden sonra çıktı göbek sezeryan doğum yaptım sanki üşüyünce daha çok şişiyor 

30 günlük egzersiz programı indirdim onu yapıyorum 10 gündür biraz sertleşti sanki istersen dene canım
0 oy
(1,313 puan) tarafından
Valla ben doğumdan çıktığım gibi dümdüzdu am ben hep zayıf bir insandim 2 doğum yaptım sıfır göbek 
(42 puan) tarafından
Benim ilk dogumnan karnim hiç yokdu şimdi 2 dogum yapdim sanki 5 aylik yine hamileyim
0 oy
(3,540 puan) tarafından
Bebeğim onunla yaşamaya biraz alismalisin xbdhej
(42 puan) tarafından
Alişamamki ben *** giyiniyorum hep
Gobegim  çok belli ediyor utaniyorum
0 oy
tarafından
Canım eğer normal doğumsa doğurduğun gün göbeğine sıkı bir şey bağlaman lazım ya da korse kırkın çıkana kadar hiç çıkarmayacaksın hep üzerinde kalacak göbek ancak öyle gider
(42 puan) tarafından
ilk dogumda yapmişdim hiç bişey galmamişdi yine yapdim ama kaldi

İlgili sorular

+2 oy
2 cevap 300 göst.
6 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Gamzeli_1 (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 337 göst.
8 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Canim (670 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 734 göst.
19 Nisan 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zeynoş (117 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 282 göst.
9 Haziran 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde .misafir.kullanici. (864 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,438 soru

24,669,161 cevap

367,160 kullanıcı

...