0 oy
188 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,035 puan) tarafından
4 gun oldubtuvalet egitimene baslayali kakasini lazimliga oturtuyorum anliyorum geldigini yapmiyor kalkip baska yerde altina yapiyor buna nasil bi cozum bulabilirim

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benimkide aynı ya 
(1,035 puan) tarafından
Cok zor oluyor boyle ya cis yapmasi nasil sizin
tarafından
Çiş yapmayı öğrendi de kakada çok sorun var yuz kere oturup kalkıyor kriz geçirdim bugün
-Reklam-
0 oy
(3,540 puan) tarafından
Kaka yapınca ayy ne güzel kaka yapmış falan de sevin kakasini oraya alışana kadar mesala sevdiği birşeyi kakadan sonra ödül olarak ver yeğenim öyle alismisti
(1,035 puan) tarafından
Kakani yaparsan cikolata vercem diyorum ama kanmiyor sipa :)
(3,540 puan) tarafından
Hahaha çocuklar çok fena ya :)
0 oy
(996 puan) tarafından
Lazımlığa korktuğu için tutuyor kendini sende eline al tuvalete tut öyle yapsın altına kaçırmasın 
0 oy
tarafından
Tuvalete alışma sürecinde oluyor benim oğlum da ilkden yapıyordu sonra köye gittik inat etti yapmadı 1 hafta yapmadığını bilirim 6 ayda düzen oturtamadik ilaçla yapıyodu düşün tuvalete yapmicam diye diretmekden tuvalet kapağı kırıldı sifonu ona çektiriyorum bay bay çok büyük filan diyorum öyle heves ediyor çocuklar kakalarini bı parcaları olarak gördüğü için gitmesini istemiyolarmis ondan korkuyolarmis

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 265 göst.
20 Şubat 2025 Diğer kategorisinde 1111 (596 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 413 göst.
6 Haziran 2026 Diğer kategorisinde T!RT!LM (126 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 189 göst.
0 oy
7 cevap 128 göst.
29 Mart 2026 Diğer kategorisinde BETIGUL (10,754 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,330 cevap

367,396 kullanıcı

...