0 oy
188 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
DGS sınav başvuru tarihini kaçırmışım  Geç başvuru tarihi 31 Mayıs gözüküyor. Başvuru yapabilir miyiz? Ve ödeme işlemi nasıl oluyor. Bilen ya da başına gelen varsa yazabilir mi

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
İyi günler herkese 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bilgisi olan yok mu :(
0 oy
tarafından
O gün gece saat 12 ye kadar başvuru ve ücretini yatirabilirsin diye biliyorum 
tarafından
Onu da bende duydum umarım doğrudur

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 488 göst.
29 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Acemi anne36 (1,334 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 335 göst.
3 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Citipiti (6,857 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 105 göst.
17 Eylül 2025 Diğer kategorisinde asel 1994 (15 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 161 göst.

Kategoriler


1,512,177 soru

24,665,955 cevap

366,975 kullanıcı

...