0 oy
286 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,686 puan) tarafından

Kızlar kızımın kolu böyle üç gündür. Sivrisinek bence ama sivrisinek ilacı da sürüyorum gece gündüz. Bir de büyüyor lekeler küçük boyuttan büyüğe geçiyor ne bunlar ya :(

image


5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Sinek veya böcek ısırığı bu kuzum görür görmez daha küçükken buz sur hemen diner .. büyümez 
(1,686 puan) tarafından
Sağol kuzum buz deneyim. Sivrisinek ilacı sürüyorum ama ise yaramıyor demek k i
tarafından
Ben sivrisinek ilacı kullanmıyorum onun yerin eviyle hap gibi şeyler var kutusuna koyuyorsun prize takıyorsun odaya sinek giremiyir çok iş eyariyor bütün yaz onu kullanirim ben
(1,686 puan) tarafından
Ondan da var cnm iyi aklıma getirdin çıkarayım. Daha iki gündür var sivrisinek iki günde bu halde geldik
tarafından
Çıkar kuzum sinek varsa rahat uyusun bide onların tadı başka oluyor sinek böcek ne gelse direk çocukların koluma ayağına saldırıyorlar
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sinek ısırığı belli canim alerjikbunyesi varsa buyume yapar izler benim oglanda oyle hala
(1,686 puan) tarafından
Dimi cnm sinek ısırığı. Sivrisinek kovucu sprey siktigm halde böyle olunca şüphelendim. Alerjik de değil normalde ama inşallah geçer ya
tarafından
Gecer canim :)
0 oy
tarafından
Bence sivrisinek ısırmış canim 
(1,686 puan) tarafından
Dimi cnm. Sivrisinek ilacı sürdufum halde böyle olunca şüphelendim
tarafından
Geçer canım inşallah geçmiş olsun
0 oy
tarafından
Geçmiş olsun canım 
0 oy
(187,419 puan) tarafından
bocek issirmis

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 339 göst.
31 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 844 göst.
29 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Rabisko (1,468 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,238 göst.
5 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 529 göst.
13 Mart 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gentle Avenger (3,756 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...