6 aydır görmüyorum eşimi... 4 gün sonra gelecek ya ben napayım
ben de eşimi ayda bir görüyorum ekmek parası insan alışıyor ilk zamanlar çok zorlanıyordum ama sonra alışmak zorundayım dedim hep kendime bir süre böyle idare edeceğiz.
1,512,301 soru
24,667,400 cevap
367,063 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın