6 aydır görmüyorum eşimi... 4 gün sonra gelecek ya ben napayım
ben de eşimi ayda bir görüyorum ekmek parası insan alışıyor ilk zamanlar çok zorlanıyordum ama sonra alışmak zorundayım dedim hep kendime bir süre böyle idare edeceğiz.
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın