0 oy
489 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından

image

sizce nasil

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ruj ve güneş kremi diisda bisey kullanmıyorum:)
(1,540 puan) tarafından
Güneş kremi markası ne peki
tarafından
Solenta canım
(1,540 puan) tarafından
Seba kullanıyorum bende ruj ve maskara arada çok nadir bayramda düğünde
tarafından
Makyaj yapmak güzeldir eskiden yapardım edemiyorum sonra sileyim bide namaz kılıyorum habire abdest alıyorum rimel falan çok zor çıkıyor
(1,540 puan) tarafından
Ben arada yapardım bekarken ama fazla değil yine
-Reklam-
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Puhhahahahha tam benlik post benim kızlar ordan hiç çıkmaz geçen gün bi bakalım indirim varmı dedi biri anam girmez olaydım ama iki rimeli ben de beğendim gayet uygundu
0 oy
(885 puan) tarafından
Aylaynir ne kadar olmuş acaba 
0 oy
(1,856 puan) tarafından
Pastel eyeliner çok güzel pastelin her ürünü güzel 
0 oy
(3,125 puan) tarafından
Mor olan likit allık mi o ise onu kullandim bunların içinde allığı çok sevdim doğal duruyor 
0 oy
(1,272 puan) tarafından
Pastel eyeliner kullandım. Mattı sanırım benim kullandığım güzeldi 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 369 göst.
8 Kasım 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 601 göst.
31 Ekim 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Anka (209 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 161 göst.
11 Haziran 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 152 göst.
11 Mart 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Seray_ (355 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,664 soru

24,672,070 cevap

367,309 kullanıcı

...