Yazin annemlere giderim kastamonuda oturuyorlar aslen de sinopluyum oraya da 1 haftaligina gitsek deniz de var yeter annemin yaninda olmak daha güzel
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın