Kızlar Yaşadığınız şehrin size en garip gelen kelimelerini yazar mısınız merak ettim hem de sohbet olsun
Ben Nevşehir'de yaşıyorum Nevşehir'in garip kelimeleri
Ellam; herhalde demek
Gevurun tohumu
olduğun yere otur
pencere demek yerine ; Pece
Ekmegini ye demek yerine ekmaanı ye
Hahaha yazarken gulme tutttu :) ya sizlerrdeki garip kelimeler neler :)
Yasadım yer değilde bizde bi kelime var tehl diye ama e ae diyr okunuyo değişik işte anlamı da hani olmamıs badem yersin ya agzında bi tat bırakır ya da acı çay hah işte ona tehl diyoz
Birde Allah sıtar etsin ya rebbi diyolar sjsjsj aklıma gelenler bunlar
Yasadıgım yer ege agzıyla konusuyo ben diyarbakırlym yukarıdakiler bizim taraftan
Kaynanam çok kullandığı kelime var ama ne telafuz edebiliyorum nede yazabilirim çok degisik hahahah
Ahahahaha hangi birini yazayım
O nasıl cor =o nasjl kelime demek
Oyle olmuş edem=edenin noldugunu hala bilmiyorum
Hele yorum gelde iki haneğin belini kırak=kısacası gel sohbet edelim
Sahan=tabak
Semsek=ispanakli vs. Börek
Daha çok var valla bunları yazabildim yemek yapicam
Yaşadığım şehrin şivesini anlamıyorum ki anam bir otomotiğe bağlanıyorlar kim tutabilir ki onları Allahtan eşim oyle konuşmuyor çok şükür
Gurban olmuşem özü özüme men bide cocuklarini cagirirken ule buraya gel diyolar musta oruruyorum
Bizde şu var
Beni sevisen yoksa yok
Heee seviyem waallaaa
Ne bakisennn
Buranın şivesi böyle aslında ama ben hiç beceremiyorum öyle konuşmayı
Burdurluyum
Gali = artık
Pırtı = eşya
Gadın gızım derler onu bende çözebilmiş değilim
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın