0 oy
928 göst.
Diğer kategorisinde (2,606 puan) tarafından
Çocuğunuza oda yapmak için altın bozar miydiniz?

27 Cevaplar

0 oy
(663 puan) tarafından
Çok gerekliyse evet mantıgima yatiyorsa evet çok lüks derecede yapmak için altın bozdurmazdim ama elimde para varsa onun yettiğince yapardım 
-Reklam-
0 oy
(2,220 puan) tarafından
Bozmazdim galiba canım acil durumlar dışında bozmuyoruz ama taksitle alıp ödemek daha mantıklı tabi herkesin durumu farklı yada bir beşik alırdım yani oda yapmak yerine ,2-3 yaşına kadar beşikte yatar sonra oda  yapardım sonuçta o alltin vs de gene ilerde çocuğuma harcarim ama daha büyük  şeyler için  gayrimenkul vs gibi biriktirip alma taraftarıyım oyuzden satmiyoruz  ama insalarin durumlarina göre degissir mecbur yatacak yeri yoksa taksitle de alacak durum yoksa mecbur satıp almakda gerekebilir 
(2,606 puan) tarafından
Beşiği yok kırıldı 1 yaşına girmeden yerde yatıyorduk evde akrep görünce yerde yatmiyoruz ben eşim oğlum aynı yatakta yatıyoruz o da tehlikeli artık odası olmalı bence
(2,220 puan) tarafından
O zaman alın canım öyle olursa tabi altın falan görmez gözüm bebeğimin rahatindan da önemli değil , çocuk yerde yatamaz , öyle aranızda da olmaz kesin ihtiyaç yani
(2,606 puan) tarafından
Dolabında yok yatak odasında başucu komidinelre kendi dolapalrimiza koyuyoruz olmuyor
(2,220 puan) tarafından
Bozdur canım mecbur bir düzen olmalı bebeğin dolap neyse hadi de yatak çok önemli almışken madem ikisinide al
0 oy
(1,590 puan) tarafından
Bozardim zaten ihtiyaç halinde kullanmak için altin alıyoruz ihtiyacım varken bozmayacaksam napayım altını hele evladim için herşeye değer
0 oy
(537 puan) tarafından
Zamanında çok altın bozan biri olarak sana tavsiyem kesinlikle bozma biz o hatayı çok yaptık yok pahasına sattık boşuna eğer imkanın varsa borç yaptır borç bir şekilde ödeniyor ama altını koyamazsin yerine 
0 oy
(7,369 puan) tarafından
Evet bende geçen kızımın bir tane gramı vardı 2 tanede çeyrek almıştık bozudurp oda yapacam 
(2,606 puan) tarafından
Tek değil misim
(7,369 puan) tarafından
Valla canım odasının ayrılması lazım bir olmuyor şuan elimde hazır param yok bende bozdurup oda yapacam
0 oy
(585 puan) tarafından
O altın kenarda duracak diye evladımı hiçbir şeyden mahrum etmem ben küpemi bile bozdurmuştum oğlum için. Çocuğun içinde hep ukte kalacak ben kaç yaşıma geldim hala diyorum bir odamız bile yoktu arkadaşlarıma gittikçe hep özenirdm. Altın yerine konulur ama geçen zaman geri gelmiyor 
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Canım bizde kredi kartı kullanmıyoruz modelifeyi araştır istersen. Biz evlenmeden önce eşim elden ödeme yaptı taksit ile. Ödeme tamamlandıktan sonra da mobilyalar geldi evimize o şekilde bir araştır istersen 
(2,606 puan) tarafından
Hazır mobilyalar çok dayanıklı degil
(6,078 puan) tarafından
Anlayamadım ben çok memnunum

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 827 göst.
30 Eylül 2020 Diğer kategorisinde 1prenses1prensAnnesi (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 701 göst.
17 Aralık 2022 Aile & Aşk kategorisinde Annelikguzel (2,137 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 197 göst.
26 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde 19btl05 (40 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 254 göst.
14 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Adaka (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,250 soru

24,666,793 cevap

367,042 kullanıcı

...