0 oy
179 göst.
Diğer kategorisinde (237 puan) tarafından
Bebeğim 10 aylık oturarak hp arkaya doğru düşüyor kafasını acıtıyor hep öyle olunca. Çok üzülüyorum sizde de öyle mi neden öyle oluyor acaba 

1 cevap

0 oy
tarafından
Arkasına şimdilik bir yastık koyun dusmesin
(237 puan) tarafından
Koyuyorum yerinde durmuyor ki çok hareketli normal mi sizce
tarafından
Normal canım benim oğlan 8 aylık oda düşüyor görümcemin kızı 1 yaşını giriyordu tam oturmaya başladı
(237 puan) tarafından
Anladım sağol teşekkürler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 242 göst.
15 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Gna21_ (237 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 485 göst.
0 oy
1 cevap 164 göst.
13 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Y (134 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,050 göst.

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,322 cevap

367,168 kullanıcı

...