Kızlar kızımda 3 gündür ateş vardı ateş durucu ile geçiyordu şimdi de sırt tarafinda benekler çıkmış galiba el ayak hastalığı olmuş. Acile götüreyim mi yarına doktor randevusu bulamadım sadece ateş düşürücü veriliyor diyenler var geçirenler var mı acaba bilgisi olan
1,512,745 soru
24,673,304 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın