0 oy
587 göst.
Aile kategorisinde (162 puan) tarafından
Kizlarr aslinda bu postu rahatlayip icimi dökmek icin actim. Kaynanamlar 6ay trde kliyor 6ay burada kaliyolar dun geldiler iste. 

15yasinda oglum var 2yasinda kizim 34haftalikta oglana hamileyim. Kaynanam iyii biri amaa bazi dusunceleri beni deli ediyor. 15yasindzki ogluma guzel guzel kaliteli sryler almis sagolsun. Ama yani kizimaa aldiklarii cok berbat kötuu giydirmiyecegim kalitesi 0 . Hele bitane bsy getirdi yani giyinilmis eski bsy . Cok gicik oldum yarin yani bugun dogum gunu onu da hediyesi oluyor. Kizim dogdugundada eskiciden cirtlk sari pantalon almisti 5yaşinda bide yelek . Bide kunye ama okdr ince ve adi diki. Gel gelelim karnimdaki bebege doldurmuss guzel guzel takimlar bileklik almis ismi yazili. Cok zoruma gidiyor. Bana dediki aa yeter 2oglun var 1 kizin. Bende dedim yok 2kizim 1oglum olzaydi yeterdi . Bi kiz icin daha dusunebilirim. Kizima uzuldum yanii simdi 2yasinda ama istemiyorum ayrim olmasini. Kizim yaklasmiyor kendisine dedeye gidiyor. Cunki disipline uyguluyor kaynanama o yuzden sicaklik gostermiyor. Oda dedikii aa sen gor ben sana napacam bebek geliyor onu sevecem seni degi diyor ve bunu kac kere soyledi. Boyle istee yine rabbime sukurler olsunda . Burada icimi dokmek istedim.... cok uzun oldu hakkinizi hell edin

8 Cevaplar

0 oy
(2,933 puan) tarafından
Dengesiz kendisi de zamanında kiz evladi degilmiymis ne kdar sacma yaptigi sey. Protesto et oğlanlara aldiginida giydirme
tarafından
Aynen bencede
(162 puan) tarafından
Aynen o konuda cok dengesiz kendiside bayan ama asiri erkekci yani.
Yuzunede soyluyorum zaten sen erkekciin hosuma gitmiyor kiz evladi baska. Dogru onlarida giydirmemem lazim ama 15yasindaki ogluma diyemem simdi begendi. Ama kiz kardesine alinan seyelri drek söyledi bu ne diye nereden aldin 2ci el esyasi gibi diye benim yerime dökturdude. Yok magzadan aldim flln dedi ama inandrici degil yani yikanmis. Bide trde o magza yok o magza burada var birinden almis gibi
(2,933 puan) tarafından
Ne kdar cirkin bi düşünce yaa ayip gerçekten esin ne diyo bu duruma
(162 puan) tarafından
Esimin hberi yok yaninda vermedi . Yarin gosterecem ona. Hastanedeki verdigini sonradan kendi gordu dedii iiee bunu kim getirmis dedi bende annen dedim cöpe at dedi.
Sonrasinda bsy dedimi bilmiyorum ama mutlaka der ben olmadgim zaman. Kesin yarnda der cöpe at daha sonra soyler. Oda biliyor erkekci oldugunu .ben kizima hamile iken cinsiyeyini ogrendigimde kiz dedi surekli esime oruyormus her gittigimizde hani degisir erkek olur diye. Esimde cok sinirlenmisti bya agir konusmus daha sonra kayinvalide anlatiyor bana esimin cok kizdigini. Diyoki aslida erkekci degilim ama kizlr hep cok cekiyor ondan erkek istyorum dedi. Tipinee baksan aslind cok modern flln dusunursun ama iste farkli oluyolar
(2,933 puan) tarafından
Dis görünüş degissede kafalar hep ayni iste esine goster o söylesin ne soylenecekse
-Reklam-
0 oy
(2,368 puan) tarafından
Yuh ayrimciliga bak ne olursa olsun oda onun torunu oda yani. Terbiyesizlik ben bozarim valla ole kaynanayi.. 
(162 puan) tarafından
Aynen cnm simdi yenu geldiler diye bsy demiyrum yoksa derim. Gorumcemin kizinada zamaninda yapiuodu senede 1kere gorurdu azarlardi benim oglni pofpoflardi. Kizardim ozaman tepki gosterirdim yapma diye. Gorumcemede soylerdim boyle noyle yapiyor annen diye. Simdi yeni geldi birz daha gecskn soylerse aldiklarimi giydirmedin dicem oglun hepsini cope atti bidaha almzyin dicem.
(5,794 puan) tarafından
Kızlar hep çekiyor diye bir de ben cektireyim demiş herhalde
0 oy
(9,871 puan) tarafından
Ben çok üzülüyorum kız erkek ayrımına ikiside rabbimden emanet biri diperinden üstün değilki benim kızım yok  ama olsaydı hiç ayrım yapmazdım yapılan yerede gitmez götürnezdim
(162 puan) tarafından
Aynen bende cok uzuluyorum evlat allahin bir emanetti soyu gidecek diye de kiz dislanmaz varsin gitmessin neolacak ahirette soyumumu goturuyorum sanki cok kziyorum
(9,871 puan) tarafından
Kız soyla ne alakası var bunun adı cahillik ve bu kıyamete kadar devam edicek insanlık ne kadar ilerlesede  ne  kadar kız erkek eşit desekte bi yerlerde bu ayrımcılığı yapanlar çıkacak hem erkek soyun devamı ise kızda akrabayı çoğaltıyo
(162 puan) tarafından
Aynenn yanii o dusuncede soyum devam ediyor dusuncesinde cahillik inan gorunusu gorsen modern bi kadin gorursun ama iste konusunca fiss.  Valla benim icin soy akrzbzz onemli degim kizimda oglumda saglikli alllaha vatana millete hayirli olsundaa gerisi onemli degil. Zaten bu konusmasi dusunce tarzi cok zittiz ve tartisiriz hararetli bi sekilde geri kaln konularda anlasiyoruz
0 oy
(6,940 puan) tarafından
Kayinvaliden resmen ayrımcılık yapıyor. Terbiyesizlik bu yaptığı . Küçücük çocuğa dediği şeyler ise ruh sağlığının yerinde olmamasinin belirtisi. Allah yüreğine merhamet versin. Güzelce laf soyle başka türlü anlamaz .kızına o lafı dediginde aldırma kizim sen ben seni çok severim deseydin de anlasaydı bari.valla Allah sana güç kuvvet versin cahil ile uğraşmak zor iş. 
(162 puan) tarafından
Tabikii gercekten cahillik. Eşim vardi o dedi gulerek hani kirmadan kizimm merak etmee annen baban hep seviyor seni. Ardindan kayinbabam dedi (kizim asiri duskun dedesine) ben varim bosver onlari dedi. Ama suaan boyle yapiyorsa ilerde hic dusunemiyorum valla. Allahtan 6ay yok burada. Gittigindede ozluyorum yanii gelmelerini istiyorum bu konu hzric iyi anlasiyoruz. Ama bu kadin kiz konularda zittiz tartisiriz. O yuzden konuyu acmaz bende kolzy kolzy iste boylee seyler yapiyor. En sevmedigimde kizima disipline uyguluyor yok oyincaklarini toplz yok bunu yap ondan sonra ona sarilip opmesini bekliyor. Bugun esim dedi 15yasindzki ogluma boyle uygulasan isim kolaylasirdi . O daha anlamaz biz variz dedi annesi hergun birlikte toplatiriyor dedi. Ben suan bsy demiyorum yeni geldigi icin ama yani sinir oldum yol yorgunluguna verdim sustum esim knstu. Ama boyle devam ederse bikmiyorum ilginc olanda surekli ariyodu goruntulu gormek istiyodu kizimi oglani sormuyodu anlamadim yaa
(6,940 puan) tarafından
Ne yapmaya çalışmış olmasını anlamak cidden zor ozleyip arıyor kızını görmek istiyor bu davranış ne peki dimi insan ikilemde kalıyor. Biraz daha gözlemle eşin uyarır iyice canım.
0 oy
(180 puan) tarafından
Aynı benim kayinvalide benim de ikizlerim var biri kız biri erkek kaynanam erkeğe daha bi düşkün onu farklı candan seviyor kızı sevmesi farklı bende hiç sevmem ayrım yapılmasını kalktım sen böyle böyle yapıyorsun  bu çocukları ayırıyorsun yapma dedim inkar ediyor günahımı alıyorsunuz diyor eşimde farkında ama sesini çıkaramıyor. Diyor doğulular erkek çocuğuna daha çok düşkün olurlar iyi bende ilerde kızın babannem niye beni az seviyor diye sorarsa ne cevap vereceksin düşün diyorum. Allah  böyle insanlara hidayet nasip etsin gerçekten sinir bozucu bi durum
(5,794 puan) tarafından
Babaannen bir erkek düşkünü yavrum :) tevbe Tevbe
0 oy
(5,436 puan) tarafından

Kızda onun torunu oğlanda su mantıkta olanları anlamıyorum rabbim ne verirse saglikla versin hala çoğu kişi eski kafada, kendi cinsiyeti ne :angry: yada bizler olmasaydık kim doğuracaktı :angry:

0 oy
tarafından
Kaynananın akıl yaşı 3 canım idare edilesi...
0 oy
(1,080 puan) tarafından
Ayrimcilik yapiyo eski kafali

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 323 göst.
3 Kasım 2022 Aile kategorisinde Esha (100 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 189 göst.
16 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Bsrst (242 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 153 göst.
17 Eylül 2022 Aile kategorisinde Neyleyim (316 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 297 göst.
1 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Toprak48 (519 puan) tarafından soruldu

289,568 soru

8,676,641 cevap

29,346 kullanıcı

...