Kayseri'deyimm çok sıcak çatı katında oturuyorum bide klima yok pişik olmamak için camları açıyorum
Evim çok serin elyaf yorgan üstüne ince battaniye var çocukların üstü uzun kollu üstlerinde battaniye var canm ) temmuz ortası ancak pike örteriz
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın