0 oy
566 göst.
Diğer kategorisinde (3,308 puan) tarafından
Kizlar 5 kg bidona bastım ve 2 kg de baska bidona bastım su ve kaya tuzu var icinde. 5 kg lik olan bidon dan su fışkırıyor neden böyle oldu yapraklar bozulur mu ilk defa bastim 1 hafta önce 

4 Cevaplar

0 oy
(1,369 puan) tarafından
Aynısı annemin yapraklarada oluyor bende bekleyim burda cevaplari
(3,308 puan) tarafından
Ya öyle mi ablamda yapti onunda öyle oldu ama bilemedim ki bozulur diye korkuyorum okadar yaprak
-Reklam-
0 oy
tarafından
Hava almış galiba bilemedim ne olur 
(3,308 puan) tarafından
Banada öyle geldi
0 oy
(1,965 puan) tarafından
Benim hep Su kaçırır neden kaçırıyor tam bilmesemde hiç bozulmadı ona rağmen. İçindeki basıncı atmaya çalışıyor galiba. Geçen yıl yaptım hatta şu vereceğini bildiğim için altına tepsi koydum 1 yıl oldu hala bozulmamış 
(3,308 puan) tarafından
Ya öylemi benimki baya fışkırdı bende korktum bozulur diye
(1,965 puan) tarafından
Yok ya bozulmuyor anneminde her zaman Su verir ama bozulmadı hiç.
(3,308 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
tarafından
Bidonlar su kacırıyo nedenini bılmıyorum ama plastık oldugundan da bana saglıklı gelmıyor hıc kavanoza basıyorum ben dırek
(3,308 puan) tarafından
Evet ya Bende plastiğe bastım. Çıkarıp buz dolabina atsam olurmu

İlgili sorular

0 oy
33 cevap 1,122 göst.
6 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Zeynep Osman (16 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 679 göst.
0 oy
4 cevap 341 göst.
26 Mayıs 2026 Ev & Yaşam kategorisinde M.K. (2,908 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 402 göst.
23 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,177 cevap

367,321 kullanıcı

...