Bizde eşimi bekliyoruz 2 3 gibi gelicek bizde köye gidicez ama iş yapmaya
Aman napim Ayşe'nin ağlaması farugun bağırması..
Mmmmmhhh müthiş bir gün anlayacagin
Bizim bahçedeki dut bitiiiiiii))) afiyetnolsun canm bol bol ye yerime de
eeşimi toplarken çekmiştim:))))
Yolun açık olsun aşko kazasız belasız inşallah
Yatmaya devaaammKolay gelsin caniim
1,512,363 soru
24,668,252 cevap
367,115 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın