0 oy
1,435 göst.
Aile kategorisinde (8 puan) tarafından
Bebegim 2 aylik olacak hamilelik dedim ondan uzak duruyor dedim 2 aydir dogurmusum hic yaklasmiyo ben sariliyorum arkadan hic orali olmuyo sebebi ne olabilir

22 Cevaplar

+2 oy
(5,825 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Belki de bir sağlık sorunu vardır bence bir ara şaka yollu takılabilir konuyu ordan açabilirsin. Evlilikte cinsellik her şey demek değil ama çok şey demek bence ihmal etmeyin kesinlikle. 
-Reklam-
0 oy
(3,079 puan) tarafından

Biz ne bilelim kız sende :D

0 oy
tarafından
Hiç sormadın mi eşine neden diye
(8 puan) tarafından
Utaniyorum sormaya eskidende cok fazla olmazdi simdi hic tik yok
tarafından
Bunda utanacak ne var sor bi belki bi sıkıntısı vardır oda sana söyleyemiyordur
(8 puan) tarafından
Kesinlikle aldatmaz  ama bazende kurt dusmuyor degil birgun evde kaliyo 2 gun iste icim cok sıkılıyor sevmesem takmazdim da esime asigim
0 oy
(110 puan) tarafından
Canım eşin yorgun geliyordur yada seni düşünüyordur bı sakin kafayla konuş sonra buraya yaz canım çünkü derdini anlatmak isteyince kimi yanlış yazar kimi dalga gecer, insasllh ne varsa halolur 
(8 puan) tarafından
Insallah ama yorgunda 5 ay mi yorgun hadi hamilelikten olsun dogurdum yani 2 ay oldu ne bir yatarken sarilma
(8 puan) tarafından
Kimseyede anlatamam boyle birseyi
(730 puan) tarafından
5 aydirmi yorgun kiz sendee :)
0 oy
(1,561 puan) tarafından
Yanlış anlamazsan birşey diyecegim belki erkeklik ile ilgili sorunu vardır sertleşme gibi oda utanıyordur sana söylemeye yaklaşmaya 
0 oy
(732 puan) tarafından
Benim eşmde öyle aylardır tık yok hatta iki yıl oldu böyle soruyorum hoşuma gitmiyor artık diyor seninle alakası yok diyor. Eskiden bana Bi huzur. Vermiyen adam nasılda şimdi hoşuna gitmez ama bana çok düşkün bir dediğimi ikiletmez ben hiç bişey anlamadım az kaldı gebelik bitiyor bakalım doğumdan sonrada böyle olacak mı 
(8 puan) tarafından
Insallah eskiye doner
(732 puan) tarafından
İnşallah cnm. Şuan seni çok iyi anlıyorum insan kimseye anlatamıyor yanlış anlaşılır diye
(1,790 puan) tarafından
Şimdi nasılsıniz canım
0 oy
tarafından

Seni gidi seniii yeni üye olmuş neler soruyo :D hiç inandirici gelmedin ama cevaplayim cevap kocanda canım git sor biz ne bilek 

(8 puan) tarafından
Bebek bakimi proglamina kayitliydim sonra gebelik disi sohbet diye geciyordu bende giris yaptim
0 oy
(1,422 puan) tarafından
Tatli dille sor cnm ben seni ozledm.sn ozlemedn mi fln de normal.zamnda da sana farkli.mi davranio
(8 puan) tarafından
Icim cok daraliyo icimi dokmek istedim ama esimle konusamam boyle birseyi ne yapacagimi bilmiyorum
(8 puan) tarafından
Yok ikinci bebegim soramam kendisine boyle birseyi belki gururdur ama
(1,422 puan) tarafından
Niye konusamazsn canm.o senin esin en azindan acik acik olmasaa bile ben artik iyiyim ozledm seni niye yakinlasmiosn bana fln desen cunku boyle kendi kendini yipratiosn
(8 puan) tarafından
Aynende kendimi yiprattim zaten bir tartismada sirtini doner yatar umursamaz yeri geldimi kendi yataklari ayirir cok tuaf bir esim var
(1,422 puan) tarafından
Biraz trip atmayi seven alingan biri sanirim belki bu olayin altinda da senin farkinda olmadan ama onun kendi kendine kizdigi bsy vardir o yuzden konusmakta fayda var bu erkekler biseyi belli etmekten anlamiolar dan dan sorcks illa
0 oy
(534 puan) tarafından
Neden esinize ben istiyorum diyip yaklasamiyorsunuz ki sonuç olarak kadınlarında böyle şeyler istemeye hakkı var belki de hamilelik lohusalık derken etkilenmiştir sizden bekliyordur ilk adımı 
0 oy
(1,456 puan) tarafından
Yapmaya yapmaya araya soguklukmu girdi Acaba 
0 oy
(24,027 puan) tarafından
Sebebini biz ne bilelim biz mi diyoruz adama yapma diye ona sorun ilginçsiniz ya herşey olabilir sebep
(5,825 puan) tarafından
Bu nasıl bir cevap soran kişi siz bir şey mi dediniz kocama yapmıyor mu diyor ? Sonuçta bu da bir sorun ve yaşayan birisi varsa akıl almak istiyor belli ki kendine dert edinmiş ne diye insanları tersliyorsunuz ki
(24,027 puan) tarafından
Pardonda istediğim yorumu yaparım fikrin varsa arkadaşa cevap yetiştir bana değil....
(8 puan) tarafından
Cevap verme bilmiyorsan ben bilen nazik insanlara sordum
0 oy
(659 puan) tarafından
Alısamamıstır canım bızlerde oyleydık kucuk kucuk cılveler yap bırı lohusa dokunma falan demıs olbılır 
0 oy
(271 puan) tarafından
Kuzum erkekten ne kadar uzak kalırsan o senden daha çok uzaklaşıyor mesela biz bir hafta flan birlikte olmuyoruz hic oralı olmuyor ama birlikte olduk mu da hergun istiyor yani kadın istemez diye bisey yokki sen zorla onu gerekirse zorla yani ama arayı soğutma bence 
0 oy
(701 puan) tarafından
Herşey olabilir. Benm locada bana canı istedgmi yanaşır 8 aylık hamileyim hiç öle hamilesin yapmayalım demez öle sarılsam etsem oda sarılır hani en çok o dediğin dikkatimi çekti sarılıyor musun yanknlaşmıyomş hani sarıldın DİE o iş olmak zornda dpeil Bi sarılsın öpsün en azından. Hatta eşim Bi doğursanda artk daha rahat olsak gbi şeyler der bana. Ama gel gelelim eşimin bni netten bazı şeylerle aldattgnıda öğrendim yani erkekleri çözemiyorum hem bana yaknlaşp hem başka şeyler yapıyor.... 
0 oy
(79 puan) tarafından
Şu herkesin cins2llikle ilgili soruları yokmu baydınız artık ya. Hayatta sanki cins3llikten başka birşey yok. Ne kudurmuş insanlarsınız te Allahım ya işiniz gücünüz bu olmuş
(852 puan) tarafından
Kudurmakla ne alakası var kız:))) evlilik onun üzerine kurulmuş sonuçta erkek özellikle bu konu da nefsine çok yenik istememesi insana anormal geliyor her kadın sevdiği erkek kocası tarafından arzulanmak ister bence af edersin kudurmaktan değil de arzulanmamak insanım zoruna gider benim şahsi fikrim tabi
(5,032 puan) tarafından
Soracagi kimse yoksa napsin ayrıca kız utanıyor um demiş zaten.  Herşeyi yanlış yere suruklemeyin.
(5,825 puan) tarafından
Ne gereksiz bir yorum
(8 puan) tarafından
Aynen yani katiliyorum sana
(8 puan) tarafından
28 yasindayim esim benden 11 yas buyuk
0 oy
(2,484 puan) tarafından
Neden sormuyosun ki onu anlamadim giyin suslen cik karsisina
0 oy
(852 puan) tarafından
Sorsana eşine canım bunda utanılacak birşey yok vallahi öyle birşey olsa sorarım bazen uzak kaldığın da soruyorum da benim için hiç fark etmez ama erkeksin hayırdır neden ihtiyaç duymuyorsun tatmin olduğun başka şeyler mi var diyorum derim de sonuçta kadınlar için olmasa da erkekler için evlilikte yakınlaşmak evliliğin temeli 
0 oy
(29 puan) tarafından
Telefona alışmıştır seni arzulamıyodur canım. Emin ol seni istemeyen adam telden öyle bi bakıyodurki. Sende değil sorun onda.Kaç yaşına gelmiş adamı eğitmek zorundamısın o bilmiyomu insan utanır da çabalar. Sen dırdır etmeden bi kez konuş çok üzülüyorum haberin olsun de bundan sonrası sana sevgine kalmış de. Soğursan onun suçu olur korksun biraz
(8 puan) tarafından
Yok telefonla cok ugrasmaz sevmez yani
0 oy
(2,479 puan) tarafından
Utanacak bişey yok bacım al karşına konuş içine kurt düşürmek gibi olmasın ama bu normal bişey değil ya bir sıkıntı var yada başka biri 
0 oy
(1,790 puan) tarafından
Son durum ne canım düzeldi mi eşin

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 107 göst.
12 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eeebbrrrruuuuuu (541 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 79 göst.
5 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Anneymben (487 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 249 göst.
15 Eylül 2021 Aile kategorisinde Merhaba (107 puan) tarafından soruldu

291,501 soru

8,737,873 cevap

29,480 kullanıcı

...