0 oy
155 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (153 puan) tarafından
Eşimin saçında büyük bi kısım oluştu bu da onu çok rahatsız ediyor hastaneye gitmeden halletmek istiyor  sürüp fayda gördüğünuz krem kür vs var mı 

1 cevap

0 oy
(1,861 puan) tarafından
Orayı jiletle iyice kazıyıp sarımsak rendeleyip bantla yapışık geziyordu kaynim bir hafta sonra baktıydım çıkmış saçı geri 
(153 puan) tarafından
Tamam deniyelim teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 221 göst.
0 oy
3 cevap 275 göst.
8 Mayıs 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 3melek1anne (657 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 221 göst.
+1 oy
7 cevap 635 göst.
31 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde zelihamert (110 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,023 kullanıcı

...