Allahım mekanını cennet etsin umarım ahirette karşılaşırsnz
Allah rahmet eylesin , toprağı bol olsun canım.Ben de annemi 3yıl önce kaybettim .Bir görmek , sarılmak , kokusunu içime çekmek için ömrümün geri kalanının 4'te birini verirdim
Çok ama çok özledim kelimelerle ifade edemiyorum.Anneme venzeyen birini görünce göz yaşlarına boğuluyorum
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın