0 oy
476 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar hayirlii aksamlarr..

Sizden ev icin guzell kokan ve etkisi uzun sure kalan koku markasi onerisi istiyoruum.

Malum dogum yaklastii eli kulaginda ister istemez kapilar kapali duruyor gunduzleri havalandiriyorum ama hastanede kalacagim 1 geceyide hesaba katarsak ev bunaltici kokabilir. Hastane donusunde annemler ve kaynanamlarla bir gelecegiz eve malum. Eve girdigimizde havasiz degilde doguma gderken fislattigim mis gbi parfum koksun istioruum. Varmi marka onerinizz 

11 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Bence bebek varken sıkmak istemezsn onu. Insan parfüm sıkmak bile istemiyo etkilenicek diyw
tarafından
Bebek varken kullanmam zaten canim 1 gece evde olunmayacak buranin giderlerinden koku geliyor ev havasiz kalinca afedersn evin icine etmissin gbi koku geliyor. Ondan en azndan evde yokken grdigimizde les gbi kokmasin
tarafından
Febreze kullaniyrm ben. Hem kullanıcı hem hafif geniz yakmiyo. Okyanus esintisi guzel
tarafından
Tamam canim deneyeyim tesekkr ederm
-Reklam-
0 oy
(13,584 puan) tarafından
Otomatik makina al bimde satılan yeşil spreyli orman kokusu galiba tam hatırlamıyorum çok güzel tak 5 dk bir sıkıyor 
tarafından
Otomatik Cihazi bimde satilio mu canim
(3,025 puan) tarafından
Aynen nerde satiliyor bende almak istiyorum
(13,584 puan) tarafından
Evet otomatik hayır bimde değil varsa dolunay yada migros bu gibi büyük marketlerde satılır
0 oy
(9,871 puan) tarafından
Ben eve gül suyu serpiyorum güzel kokuyoo
tarafından
Anladimm canm o sekildede olabilir
0 oy
(23,886 puan) tarafından

Kimyasal şeyleri boşver valla sirkeli suyla sil öyle git doguma tek bir odanın camını açık bıraksan yeter mis gibi valla :D

tarafından
Ben sirkelim die bi marka var ondan kullaniodumm guzel yapio ama kokusu tiksindiriodu beni aslnda dedigin gbi en guzeli sirke ile silmek
(23,886 puan) tarafından
Sirkeli mi lavantalı alıyordum ben ama kokusu agır geldi bana ya
tarafından
Sonra sirkeye mi dondunn :D
(23,886 puan) tarafından
Evt...... :D
tarafından
Iyi yapmissinn ☺☺
0 oy
(816 puan) tarafından
Buyuk marketlerde cihazi satiliyor icine oda parfumunu koyuyorsun yarim saatt 10 dk 5dk hangisini ayarlarlar o dkda fisliyor. Bnim evde var yarim saatte bir fislar ev surekli parfum kokar
tarafından
Oylee yapaim canim evet o sekilde alaim en iisi
0 oy
(9 puan) tarafından
Evet oda kokulari cok guzel kokuyor ama bunlar sonucta kimyasal. Belki bebege zarar verebilir. En azindan bebek ilk dogudugu zaman kullanmayin derim. Evi geldiginizde havalandirirsiniz en sagliklisi. Oda kokulari sonucta odanin kokusunu tazelemiyor sadece odadaki kokuyu maskeliyor. Bununla ilgili internetten bir arastirma yapin. Siz de göruceksiniz. Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin.
tarafından
Bebegm varken kullanma taraftari degilim ama burdaki giderlerden kotu koku gelior bir gun havalanmasa les gbi kokuyor ev . 1 gecede olsa ev kapali kalacak ve insanlarla geri donecegim kmler gelicek blmioruum benmle bir ailem dedim ama. En azindan evde yokken guzel koksun istiorum gelnce zaten havalanir illaki
0 oy
(854 puan) tarafından
Kuzu benim tavsiyem dogal olmayan hicbirseye bulasmaman. Ben de asiri takintiliydim makinalilardan almıştım. Doktor kesinlikle kullanilmayacak dedi. Cigerlere yapisip kaliyormus. Hele bebis icin daha riskli...
tarafından
Canimm bebek varkenn bende asla kullanmam ama giderler cok kokuo bizim normaldede kullanmiorum evde havalandiriom temizlik yapinca mis gbi oluo ama dogumda 1 gece kapali kalacagi icin ev gider kokuo les gbi kokuo eve grince onu engellemek icin 1 kerelik kullanmam lazm
0 oy
(2,126 puan) tarafından

Oda kokulari var ya canim esim almis kucuk bsey ama etkili kokusu :D

tarafından
Markasii ne canim kiz bizde alioz ucuo gdio kokusuu hemenn
(2,126 puan) tarafından
Waptan atarim canim ☺️☺️ oturuyom kalkinca
tarafından
Tamamm kuzuumm
0 oy
(5,914 puan) tarafından
Camasir yumusaticisini parfümlu olanlar varya onu suyla karistir eve sık mis gibi 
tarafından
Onu yapiorum canim bende ozellikle koltuklarima
0 oy
tarafından
Bingo mutlu yuvam yüzey temizleyici

Birbde aktardan tütsü lavanta çiçeği
tarafından
Yuzey temizleyici bende onu kullaniorm canmda evin kokusu degismesi icin bakalmm biseler bulcz
0 oy
(2,189 puan) tarafından
Benim evde de rutubet kokusu oluyo canim ne alirsam alayim 10 dk sonra kokusu dagilip kayboluyo en iyisi makine dakikasi gelince fıslatır ev hep temiz kokmuş olur
tarafından
Aynen canm en garantisii o

İlgili sorular

+1 oy
10 cevap 225 göst.
18 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Dilaray1404 (310 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 181 göst.
11 Şubat 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Docentpapagan (374 puan) tarafından soruldu

289,569 soru

8,676,682 cevap

29,346 kullanıcı

...