İlk 1.5 ay sabun tozuyla yıkadım. O bitince BORON aldım şimdi onla yıkıyorum çok memnun kaldım. Güzel temizliyor ve kokusu yok. Güvenilir bir sayfada tavsiye üzerine aldım zararı olmadığına dair.. Artık bende onu kullanıcam yerli ne de olsa
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın