İlk 1.5 ay sabun tozuyla yıkadım. O bitince BORON aldım şimdi onla yıkıyorum çok memnun kaldım. Güzel temizliyor ve kokusu yok. Güvenilir bir sayfada tavsiye üzerine aldım zararı olmadığına dair.. Artık bende onu kullanıcam yerli ne de olsa
1,512,701 soru
24,672,589 cevap
367,343 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın