0 oy
456 göst.
Aile kategorisinde (299 puan) tarafından
Ben daha 21 yaşındayım belki sağlıklı düşünemiyorum eğer yanlışsam güzelce söylerseniz anlarım teşekkür ederim şimdiden

10 aylık bebem var ya hafta sonu eşimle tartıştık 6 gibi parka çıktım hava almaya yemek falan 8e doğru uyutur gelirim dedim annem aradı size gelecez zaten eşimle küsüz belli olmasın diye tamam dedim gelince arayın bende dönerim o ara tek başıma ne geziyomuşum bi sürü saydırdı sonra babamda triplendi gelmediler sabah gittim annem diyor baban delirdi o parklarda tek başına kimin yanına gitmişim telefon elimde ne haltlar karıştırıyormuşum kocamın yerinde olsa bana dayanamazmış güvenmezmiş bi gün telefonu da beni de çarparmış daha ağır şekilde söyledi ben hafifletiyorum yani resmen biriyle konuşup görüştüğümü ima etti telefonunu bizden saklıyosun dedi bende herkesin özeli dedim çok zoruma gitti ya o gün de arkadaşımla çıktım yine bi surat bana eşim karışmıyor ya o da korkuyor başıma bişey gelmesinden ama hiç miçıkmıcam diye düşünüyor ben dayanamıyorum kaç gün geçti kafa dağıtmaya çalıştım ama sürekli gözlerim doluyor bu normal bişey mi ya bi insan kızına nasıl böyle diyebilir görmek dahi istemiyorum ama mecbur olmak çok zor

(Sabah cevaplarım belki beek uyutuyorum :'(

22 Cevaplar

0 oy
(4,047 puan) tarafından
Ailen kafayı yemiş onlara ne ya park bu sanki meyhaneye gitmişsin gibi ben her gün çıkıyorum sadece inince eşimi arar söylerim indik diye o da eve gelir bulamazsa falan diye 
(299 puan) tarafından
Bende aynı artık bebeğim için mecbur o da sıkılıyor hiç değilse salıncakta sallıyorum bende dinlenmiş oluyorum her gün benle gelecek komşu falan yok ki parkta 10 dk yürüme mesafesi 5 dklıkta var ama bu daha sakin daha düzgün insanlar var
-Reklam-
0 oy
(304 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun zor.
(299 puan) tarafından
Amin teşekkür ederim
0 oy
(3,479 puan) tarafından
Bazı aileler kocanın ailesinden beter
(299 puan) tarafından
Evet hiç değilse onlarla görüşmesem duymuyorum bunlarla illaki dayanamayıp duyuruyolar
0 oy
(1,885 puan) tarafından
Valla bilmiyorum ne diyeceğimi söyle soyleyim senin bir yanlısın yok sende insansın istediğin yere gidersin lakin ortam belli kültür belli ne düşüneceklerini zaten biliyorsundur o ailede yetiştin adam haklı çıkıyor  bu durumda 
(299 puan) tarafından
Bekarken hiç böyle yapmadılar gezdim arkadaşlarımla falan ve hiç kötü bi şeyimi görmediler şüphe duyacak nasıl davranayım bilmiyorum ki parka bile götürmeden mi yaşıycam
0 oy
(3,248 puan) tarafından
Valla canım ailelerin hiç birinin karışmaması en doğrusu yani ne onun ailesi ne benim ailem benim yaşantım ben ve eşim hariç ne yaptığım ne ettiğim kimseyi ilgilendirmiyor bence böyle 
(299 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım inşallah bir gün şunu anlarlar
0 oy
(173 puan) tarafından
Oncelikle aile yapini bilmiyrm tahminen konusacagim canim. Bekarken onlara ters gelen biseyler yaptysan guvenlerini kirmis olabilirsin. Bazi babalar cok farkli (bizlere gore geri kafali) dusunebiliyorlar. Ona gore evli barkli kadin parka gitmez diye dusunmus olabilir.
(299 puan) tarafından
Tek bi tane bile bir şeyimi yakalamadılar ki yapmadım zaten 17 yaşımda eşimle tanıştım sözlendik ilk konuştuğum andan beri biliyolar bu zoruma gidiyor zaten dediğin gibi güvenlerini kırsam tamam
0 oy
(32,071 puan) tarafından
hepimizin dolduğu zamanlar oluyo bende cikip hava aliyorum markete diye cikip parkta oturuyorum diye post acmistim geçen gün ailen cok yanlis düşünüyor küsme ama bayağı mesafe koy
(299 puan) tarafından
İnşallah koyabilirim onlar da karışacak hakkı göremez bir şey daha soracağım babam manav bize ücretsiz veriyor her şeyi sizce bırakmalı mıyım
0 oy
(496 puan) tarafından
Artik kocama hesap verecem dersen çok mu terbiyesizlik olacak. 
(299 puan) tarafından
Tekrar bir şeye karışırlarsa söyliycwm her seferinde tartışma çekemem
0 oy
(2,822 puan) tarafından
Allah ailene akıl versin sana bı kardeş tavsiyesi eşinle arani çok iyi tut Allah korusun boşanmaya kalk sana başkası değil kendin ailen çirkin laflar yakistircak ve arkanda duemuycak
(299 puan) tarafından
Çok şükür olgun biri inşallah böyle devam eder tabiki istemiyorum ama bende düşündüm ben iş bulur çalışırım ama çocuk için illaki ailemin yardımı gerekecek Allah muhtaç etmesin
0 oy
tarafından
Ailen çok yanlış düşüncelere sahip sen kendini bildikten sonra kimsenin lafını takma ailende olsa bir süre mesafe koy derim 
(299 puan) tarafından
Haklısın koydum eşim yok 2 gün normalde giderdim evde kalıcam bozuldular ama bende kimseyi görmek istemiyorum
0 oy
(10,560 puan) tarafından
Baban her çıktığında biriylemi görüşüyomuş? 
(299 puan) tarafından
Aynını söyledim telefonun içine bizden çok düşer
0 oy
(3,303 puan) tarafından
Yuh yani sen evlisin ve yakistirdiklari şeye bak, eşine soyle bence bana böyle imalar ediyorlar benim zoruma gidiyor bak sen konuş babamla felan de istersen.
(299 puan) tarafından
Bu kadarını söyleyemedim söylesem de kabul etmiyolar şuan hatalarını beni eşime de rezil ederler sadece denk geldiğimizde bana karışmadığını güvendiğini onlara da söyle dedim
0 oy
tarafından
Aman Allahım.. Ya lütfen kim olursa olsun kendi aileniz bile sizinle böyle konuşmasına izin vermeyin. 22 yaşında evlendim evlenir evlenmez annem bir takım şeylere karışmaya başladı anne biraz istediğim gibi yapayım dedim güzelce. Sonra tekrar karışmaya başladı biraz sert cikismak zorunda kaldım çünkü ailem evim söz konusu ben sizin aile içinize karışmıyor um lütfen sizde karismayin dedim biraz tartıştık. O gün bugündür karışmaz. Eşim de ailesine karımla ilgili bı sorun anlaşmazlık olursa önce bana söyleyin ben konuşayım kafanıza göre laf soyleyemezsiniz dedi konu kapandı. Emin ol iki tarafta ne kadar karismazsa o kadar mutlu olursun evinde. Dik dur ve ağırlığını koy lütfen. Annem bana öyle bişey dese onu çok uzun bir süre affetmem.
(299 puan) tarafından
Kırmamak için uğraşıyorum dediğin gibi bende sınırımı çizicem artık eşimle aramızdaki hiç bir şeyi anlatmam ama en ufak bişey görse hemen karışır kaynanam sanki
0 oy
(1,055 puan) tarafından
Bi kere eşimle gece 12 de dışardayken napıyonuz bu saatte dışarda dedi bi de ben babamla arkadaş gibiyimdir bende eşimle istediğimiz saatte çıkarız baba artık buna da karışma istersen dedim o gün son oldu daha da karışmaz 
(299 puan) tarafından
İnşallah bizimde son olur ya bıktım
0 oy
(79 puan) tarafından
Ne münasebet! Ayrıca bir baba kızına nasıl böyle bir yakıştırma yapar. Üstelik gittiğiniz yer parkken. Çok üzüldüm sizin adınıza. Anladığım kadarıyla eşinizle bir sorununuz yok. Bir süre ailenizle mesafeli olmanızda fayda var. 
(299 puan) tarafından
Olmaya çalışıyorum iki gün yalnızım kafa dinliycem dedim inşallah gelmezler yoksa kesin olay çıkar tahammülüm kalmadı
(79 puan) tarafından
Çok haklısınız.
0 oy
(9,821 puan) tarafından
Ne kadar ayıp insan kızına güvenmez mi
(299 puan) tarafından
Demi başkasından korumaları gerekirken ve hiç bir yanlışım olmadı bu güne kadar herkes beğenirdi ağır başlılığımı
0 oy
(2,831 puan) tarafından
Çok aptalca konuşuyor ailen ne demek Tek başına ne işin var sen bi bireysin ve pekala yalnız vakit geçirme hakkın var eşinle evlisiniz birbirinize prangalı değil 
(299 puan) tarafından
Evet ben de bu yüzden dinlemiyorum zaten ona kalsa evde oturup sadece yemek temizlik akrabalara hizmet et
(2,831 puan) tarafından
Oldu canım başka
0 oy
(5,888 puan) tarafından
Ailen dıye susma. Kocanın aklına gırıp yuvanla oynarlar. Al karsına haddinizi bilin diyiver. Gerekirse de sokma evine. Babam bana bunu diyecek ben var ya eve almazdım onu. 
(299 puan) tarafından
Zaten bana çok gelip gitmezler çünkü aşırı alınganlar anneme otur dinlen çocukla oyna elleme işi ben yaparım derim alınır babama bir kere yeni uyuttum baba sessiz ol dedim alındı kaç gün küstü asla hatasını kabul etmiyor şuan
(5,888 puan) tarafından
Dert mi yok bacım kes görülmeyi bu ne boyle. İyi kurtulmussun. Onlar gibi de olabilirdin
(299 puan) tarafından
En büyük korkum ya onlara benzemek bi de babam manav bize ücretsiz veriyor eminim onunda lafı olacak olaydan beri hiç bir şey almıyorum onu da kesmeliyim sanırım
0 oy
(1,391 puan) tarafından
Bir babanın bunu demesini geç, kızına böyle bişey diyen olursa ona karşı kızını koruması lazım.. Allah ıslah etsin babanı.. İnsanın babası bunu yaparsa başkaları neler yapmaz
(299 puan) tarafından
O kadar cahil ki amin inşallah bi düzelirler
(1,391 puan) tarafından
İnşallah.. Allah yardımcın olsun.. Benden tavsiye eşinin yanında yaşanmayanları eşine anlatma.. Sinirli bi anında kendi baban bile böyle diyor sana der, kırılsın
(299 puan) tarafından
Haklısın zaten utanırım bunu söylemeye biraz anladı bişeyler olduğunu sadece dışarı çıkmama izin verdiğini yanlarında söyle dedim
(1,391 puan) tarafından
Rabbim yardımcın olsun
0 oy
(213 puan) tarafından
Allah sabir versin canım boyle seyler icin kendini uzme yasin daha genç soyleme nerde oldugunu disari ciktiginda acma psikolojini bozar bunlar. Yada tam tersi disari ciktiysam o.. yapmiyorum ya cocuk evde durmuyor parka getirdim deyip uste cikacaksin yoksa daha burnundan getirirler 
(299 puan) tarafından
İyi konuştum anlamadı ters konuştum anlamadı bakalım en son ne olacak sağ olasın
(213 puan) tarafından
O zaman disari ciktiginda acma telefonlarini eve geldiginde duymamisim falan de gunde konusma sayini azalt valla kendi ailende olsa sen artik evlisin öyle olmasa bile sen sorumlusin kendinden bu kadar bunaltmalarina izin verme

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 210 göst.
1 Temmuz 2022 Aile kategorisinde Merve0016 (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
65 cevap 841 göst.
9 Haziran 2021 Diğer kategorisinde 2323 (1,732 puan) tarafından soruldu
+3 oy
22 cevap 452 göst.
11 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Ebru demirel (2,462 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 116 göst.
30 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Vofmerve (248 puan) tarafından soruldu

265,173 soru

7,836,637 cevap

28,074 kullanıcı

...