0 oy
437 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
İrmik  tatlısı  yqpcam şimdi kizlar yaptıktan sonra nereye bırakıyorsunuz buzdolabınami yoksa fırındaki bırakıyorsunuz yapip bitirdikten sonra ... Neree muhafaza ediyorsunuz

3 Cevaplar

0 oy
(2,719 puan) tarafından
Şerbetli dolaba koyarım şerbet siz dişarda dursa bişey olmaz 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bende serbetli yaptım düşünüyorum galiba klimalı odaya koyacagim
0 oy
tarafından
gunes gormeyen balkonum serın baya oraya koycam 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 471 göst.
0 oy
17 cevap 624 göst.
26 Haziran 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Sevgi_kelebegi (371 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 918 göst.
20 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 519 göst.
14 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Kederlianne (1,166 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,826 soru

24,674,460 cevap

367,452 kullanıcı

...