0 oy
188 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (120 puan) tarafından

Kullanışlı mi yoksa degilmi hanimlar varmi kullanan 

image

3 Cevaplar

+1 oy
(19,321 puan) tarafından
O ocaklar eletrikli. Kullanimina zamanla alişirsin. Ben bir ara yurdişina gittim orda hep böyleydi ocaklar. Bir süre sonra alişiyorsun. Temizliği daha kolay bence. 
(313 puan) tarafından
Bence de temizlik için özellikle şuan alabilsem alırım
(120 puan) tarafından
Doğal gazlı degilmi ya
(19,321 puan) tarafından
Bu ocaklar gazli değil elektrikli. Yinede bi araştirip sor. Gerçekten kalabalik olmadiği için temizliği kolay.
-Reklam-
0 oy
(1,747 puan) tarafından
Bende bundan kullanıyorum gayet güzel memnunum dakıkalı taşma falan olursa kapanıyor elektrıklı oluyor bunlar canım temizliği kolay rahat guvenlık kılıfı falan var 
0 oy
(4,623 puan) tarafından
Bunlar elektrikli diye biliyorum canım ben olsam almam gaz daha ucuz :D fırın bile açamaz oldum elektrik çok gelmesin diye çay bile yapamam bundanım olsa :D

İlgili sorular

0 oy
33 cevap 1,480 göst.
18 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Enes2020 (4,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 718 göst.
9 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,632 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 153 göst.
0 oy
2 cevap 251 göst.
11 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Selin19 (6 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...