0 oy
113 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
kizlar merhaba 19+4 hamileyim. hani genelde cikolata yiyince veya tok karnina bebeler oynar derlet. ama ben sabah ac karnina ve ozellikle su ictikten sonra bebisim oynuyor icerde. o oynadikca benim de daha cok su icesim geliyor :)) sizde durumlar nasil veya nasildi?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 868 göst.
0 oy
11 cevap 1,204 göst.
30 Ekim 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 237 göst.
20 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde Butterffly- (568 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 371 göst.
6 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde kubra38 (189 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,787 soru

24,673,849 cevap

367,421 kullanıcı

...