0 oy
359 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,468 puan) tarafından

Kızlar iki aydır doğum yaptım 1.72 boy kilo 76:angry: vermem lazım öneriniz var mi acaba bebeğimi etkilemeyecek şekil eski kiloma gelmek istiyorum 64 bide basen bölgesi sıkıntım var şimdiden teşekküler...

7 Cevaplar

0 oy
(28 puan) tarafından
Merhaba sağlıklı ve dengeli beslenme ile kilo kontrolü sağlayabilirsiniz birde bol. Bol emzirmek. Emzirmede kalori Yaktiginiz için kilo vermek kolaylaşır. Bebeğiniz bebek arabasındayken yürüyüşe çıkabilirsiniz. Ben eski kiloma 1 yılda döndüm daha 2 ay olmuş sizin önce sağlık kilo da zamanla veriliyor ❤️
(3,468 puan) tarafından
Teşekkürler bende zaten yavaş yavaş vermek istiyorum biranda veremem çok acıkıyorum bayılırım: )  önümüzdeki yaza ümit ediyorum
-Reklam-
0 oy
(127 puan) tarafından
Benim de basen bölgemde çok kilo vardı Biberiye yağı sürüyordum sonra da streç ile sarıyordum en az 2-3 saat falan
(3,468 puan) tarafından
Peki ise yarıyor mu duymuştum bunu ama denemedim bide terlemek iyiymis
(4,878 puan) tarafından
Benim arkadaşım yapmıştı birde gece yapıyordu o sabaha kadar kalıyordu kalktığında su gibi :))
(3,468 puan) tarafından
Denerim o zaman
(127 puan) tarafından
Oylede yapiyordun ama streci sardgmda evde muzikle oyun oynardm cok etkili hem diyet hem o gizle gorulur basenler gitmisti walla ama cok fena kokusu var biberiyenin
(3,468 puan) tarafından
Anladım tamam canm
0 oy
tarafından
canım boyumuz aynıymış vücut tipimizde benziyo. ben kilo vermek istediğimde çok yürürüm, protein ağırlıklı beslenirim yumurta yeşil mercimek et tavuk balık ve sıvı ağırlıklı yerim yoğurt çok tüketirim salata yerim bol bol. zeytinyağını kısmam tereyağ yerim. ayçiçek yağını keserim, margarin onları yemem. ekmek katiyen ağzıma sürmem, paketlenmiş gıdaları yemem ve limonlu su içerim 2-3 litre. 1-2 ayda 10 kilo vermişliğim var bu şekilde hem de yağdan sadece. 
(3,468 puan) tarafından
A ne güzel hepsini deniyem şeker yok bende ekmek de artık yemiyorum ama tam buğday ekmeği aldım sabah akşam 3 dilim yiyorum
tarafından
o kadarını sen yiyebilirsin canım emziren annesin bebeğine geçmesi için karbonhidratın. bol sebze yemeği ye mesela ben hiçbir yediğimi azıcık yemezdim. ocakta pişen yemekten nohut kuru fasülye patates falan hariç her şeyden dolu bi tabak yer doyardım. veriyodum ama ne hikmetse :))
(3,468 puan) tarafından
Bende o şekil zayıfladım hamilelik öncesi yapicam gene
0 oy
(58 puan) tarafından
Canim normal doğum yaptım ve doğumda 22 kiloyla gittim 3 ay içinde 16 kilom gitti geriye 7 kilom kalmıştı bol bol emzir su tüket birde hareket etmelisin yememe dikkat et sebze tüket eminim verirsin
(3,468 puan) tarafından
Öyle yapicam sağ ol canım bu sefer kararliyim
0 oy
(34 puan) tarafından
SABAH 9 gibi uyan ev işleri hallet sonra bebeginide al çik dişariya dolaş dişarda;)
(3,468 puan) tarafından
Valla bebiş 8 de kalkıyor çok is yapıyorum ama dışarı pek çıkamıyorum bebek üşür die
0 oy
tarafından
Bol su iç canım aç karınla Arjantin elması ye
(3,468 puan) tarafından
Arjantin elması bilmiyorum ama araştırırım tesekkuelr
tarafından
Arjantin elması canım yeşil elma yani
(3,468 puan) tarafından
Hee tam canim tesekkuelr
tarafından
Rica ederim kuzum
0 oy
(1,145 puan) tarafından

Bnde 79 um zayıflama harekatı başlatırsanız katılırım :D

(3,468 puan) tarafından
Valla kendi kendimize baslaticaz yoksa 100 olcam :)
(1,145 puan) tarafından
Eğer akşam yemeğinde cozutmazsam bugün diyetimin ilk gününü başarı ile tamamlayacağım :))))))
(3,468 puan) tarafından
Ahahaha hayırlısı

İlgili bir soru bulunamadı

289,560 soru

8,676,426 cevap

29,346 kullanıcı

...