Kiwi marka aldım ben çok memnunum arkadaşım joie marka aldı berbat ön tekerlekleri zangir zangir titriyor süspansiyon sıfır takir tükür gidiyor yolda alttaki sepeti desen bı poşet koysan yerlere sürtüyor yani modelleri vardır belki bilemicem ama berbat arkadaşımın ki
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın