0 oy
198 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (16,097 puan) tarafından

image

kizlar bundan kullananiniz yada cevresinde kullanan varmi almayi dusunuyorum bugun yarin memnunmu kullananlar. Hersey yapiliyormus icinde. Benim firinimda yok. Kek falan istiyo cocuk hicbisey yapamiyorum evde

2 Cevaplar

0 oy
(4,673 puan) tarafından
Bunu alacağına kesinlikle fırın almalısın hiç sağlıklı değil emin ol kızartma daha sağlıklı ben çok araştırdım kaplamadan falan Philips bi nebze daha iyi ama yine de tam sağlıklıdır diyemeyiz ve içi küçük bi misafire falan yetmez asla birden fazla pişirme yapmalısın fırının yerini tutmaz 
(16,097 puan) tarafından
Firin alamiyorum suan canim evimiz yapiliyor oraya ankastre alinacak zaten o yuzden tekrar bir firin almak istemiyorum. Misafirimde olmuyor acikcasi oglum esim ben evdeyiz. Kizartmada cok nadir yapiyorum zaten yagli seyler yemiyoruz
-Reklam-
0 oy
(3,233 puan) tarafından
Bir tanıdığım almıştı çok memnundu 
(16,097 puan) tarafından
Saol canim. Alacagim insallah bakalim
(248 puan) tarafından
Aldınız mı melek hanım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 625 göst.
10 Mart 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde terslale (4,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 149 göst.
8 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Lale030507 (472 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 360 göst.
18 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Buket masal (4,863 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 159 göst.
3 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Guee (733 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...