0 oy
144 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar iki tane bebeğim var süt parası ve doğum parası diye birşey varmış nasıl oluyor? Doğum ve süt parası İkisi ayrı şeyler mi? Nereye nasıl müracaat etmem lazım 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
ikisi ayri seyler belli bir suresi var ben hatirlamiyorum ama yazarlar simdi
-Reklam-
0 oy
(16,097 puan) tarafından
Hicmi almadin canim belli suresi var onlari almanin
tarafından
Hyr kızım 20aylik diğeri 4aylk
0 oy
tarafından
Bilgisi olan??????
0 oy
tarafından
Süt parası için sgkya eşin gidecek doğum belgesi ve kimlikle

Doğum parası sen gideceksin yada eşin senin kimliğinle başvuracak bebeğin kimliği doğum belgesi gerekli sosyal hizmetlere gideceksiniz

Doğum parası pttye senin adına yatar.ilk çocuk 300 ikinci için 400 alırsın eşin de süt parası alır sigorta varsa

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 83 göst.
17 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,633 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 191 göst.
14 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 203 göst.

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...