Kızlar kızımın dogum gunune slcam basit abartı yada begenmedım demeyınsadecr ıkı seçenekten bırını seçin lütfendurmumum buna yetiyo.en alta kızımın kını koydum
1 bence kolları rengı deseni daha guzel
İkinci diyorum canım
1,512,514 soru
24,670,162 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın