0 oy
396 göst.
Diğer kategorisinde (2,110 puan) tarafından
Yarına misafirlerim var kızlar bebeğimin atak dönemi olduğundan birşeyler hazırlayamıyorum neler alsam koysam yanına fikir verebilir misiniz? 

9 Cevaplar

0 oy
(2,661 puan) tarafından
Kruvasan alabilirsin birde hanımellerin tuzlu kurabiyesi var ondan alabilirsin
(2,110 puan) tarafından
Olabilir o da canım gidip bakıcam yarın çok teşekkür ederim.
-Reklam-
0 oy
(5,197 puan) tarafından
Kuru pasta 

Börek 

Kek 

Evde de bi kısır yaparsın bence canım zaten basit yeter bunlarda 
(5,197 puan) tarafından
Öyle desene canım tek çeşit tatlı al o zaman pastane varsa trilece falan alabilirsin ben gündüz çaya gelecekler sandım
(2,110 puan) tarafından
Var aynen pasta alsam yanına tuzlu kurabiye yeter bence
(5,197 puan) tarafından
Yemekten sonra kimse tuzlu kurabiye yemez canım tek çeşit tatlı bir şey al yeter yesin allaha dua etsinler "D
(2,110 puan) tarafından
Doğru diyorsun valla onlara gittiğimde kendi çatal kaşığımı bile kendim aldım ama huyum batsın çok iyi ağırlamayı seven biriyim böyle gördüm yani
(5,197 puan) tarafından
Eeehh aman boşver bende şimdiye kadar gelene gidene kendimi yırttım da bi de bakiim yaranabildin mı kendi ailem ve bir kaç arkadaşım dışında kimseye yaranamadım valla eskiden mis o baştacı edilen misafirler şimdikilerin gözü dört dönüyor "D
0 oy
(145 puan) tarafından
Bence bir milfoyden börek patates salatası ve kek yapabilirsin hazır alıp koyarsan ayıp olabilir.
(2,110 puan) tarafından
Canım ondan önce yemek hazırlayacağım ama çayın yanına birşey yapamıyorum eşim nöbette bebeğimin hem. Atak dönemi hemde ses yapınca hemen ağlıyor ondan hazır almayı düşünüyorum yemek olduğu için ayıp olmaz bence hazır şeyler anlarlar diye düşünüyorum
(145 puan) tarafından
Ben çaya geleceklerini düşünmüştüm canım kadayıf tatlısı veya şekerpare olabilir
0 oy
tarafından
Bisküvğ çeşitleri binden pasta alabilirsin susamlı çubuk gofret 
(2,110 puan) tarafından
Olabilir aslında tamam canım teşekkür ederim.
0 oy
(1,585 puan) tarafından
Çiğ köfte ve tatlı al koy
(2,110 puan) tarafından
Yemek yapacağım ondan öncesinde canım
0 oy
(2,515 puan) tarafından
Bebekli kadim çay ya da kahvenin yanına illa bir şey koymak zorunda mı ayıp olur diye bir şey yok bence 
(2,110 puan) tarafından
Canım ondan öncesinde yemek yapacağım o yüzden diyorum ki hazır olsun çünkü bebeğimin atak dönemi huzursuz günleri bende yanında olmazsam daha kötü olur diye hazır almayı düşünüyorum bence de ayıp değil tabi ki ama bunu karşıya anlatmak biraz zor düşünseler bebeği var diyip gelmezler hemde kahvaltıdan tut akşam yemeğine kadar.
(2,515 puan) tarafından
Ben kimsenin beni düşünmesini beklemem evde misafir agirlamiyrorum diyip kestirip atarım huyum kurusun :)
0 oy
(1,017 puan) tarafından
Yemeğin varmış zaten çayla bir çeşit tatlı bişey ekler mesela alabilirsin.bide kuruyemiş çekirdek tarzı yeterli bence 
(2,110 puan) tarafından
Değil mi bence de yeterli pasta tuzlu kurabiye nasıl olur sence
(1,017 puan) tarafından
Ekler olur yada bu bazı düğünlerde dondurmalı pastalar var hem soğuk iyi gider hemde tatlı ihtiyacını karsilar
0 oy
(3,224 puan) tarafından
Canm zatn yemek yapacakmissin kendini kasmana gerek yok yanına bi tatlı alsan yeter 
0 oy
(4,868 puan) tarafından
bi yas pasta bi de tuzlu kurabiyeler yeterli

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 422 göst.
8 Haziran 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 343 göst.
23 Kasım 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Seherl (892 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 261 göst.
17 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Yigidinannesi (596 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 836 göst.
14 Mart 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Misafir67 (416 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...