Oglumda hic hissetmedim daha var diye beklerken bi anda oldu 38+1 haftalik dogdu. Smdi 37+4 haftaligiz cevremdekiler ne zmn dogrucn diyp duruyo ne bilym hic doğurasim yok gibi bekliyoruz
Ben hep karnmda tenbihledımevlılık yıldönumumzde dogdu
1,512,564 soru
24,670,877 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın