Siemens çok güzel ya annemde var çok beğeniyorum benimki beko memnunum ama hortumu kısa geliyor bana
1,512,572 soru
24,670,990 cevap
367,261 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın