Siemens çok güzel ya annemde var çok beğeniyorum benimki beko memnunum ama hortumu kısa geliyor bana
1,512,532 soru
24,670,467 cevap
367,226 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın