Kizlar gittik acile ama birsey yapamayacaklarini soylediler
Hamile olduğum icin buz koy dediler koyuyorum bnde biraz indi sisi sanrm ama hala yumruk yapamiyorum yrina ins daha iyi olur ilginiz icin sonsuzz tskrlr iyikii varsinizzz♥︎
Postu merak edenler icin actm
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın