Kizlar gittik acile ama birsey yapamayacaklarini soylediler
Hamile olduğum icin buz koy dediler koyuyorum bnde biraz indi sisi sanrm ama hala yumruk yapamiyorum yrina ins daha iyi olur ilginiz icin sonsuzz tskrlr iyikii varsinizzz♥︎
Postu merak edenler icin actm
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın