0 oy
258 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (80 puan) tarafından
Sizce hangisinin çekim gücü iyi evde bebek ve köpek var 

3 Cevaplar

0 oy
(1,482 puan) tarafından
Tesla premium kullanıyorum sessiz ve güzel çekiyor memnunum
(80 puan) tarafından
Canım kodu varmı yada resmi çok kodlu seçenek var galiba Tesla yazinca
(1,482 puan) tarafından
Dur canım kolilemistim taşınmaz diye kutusunu çeker atarim
(80 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(1,482 puan) tarafından

image

bu benimki 3 sene önce almistim

(80 puan) tarafından
Teşekkürler
0 oy
(8,929 puan) tarafından
Arnica TP bence aşırı aşırı memnunum. Taşınırken mahvetmisler yine arnica alcam başka bakmiyorum bile 
(80 puan) tarafından
Tp diye çıkmıyor canım başka adı varmı
(8,929 puan) tarafından
Tp derken tesla premium yani kisalttim :)
(80 puan) tarafından
Him tamam dövme başlığı varmış onu acaba
(8,929 puan) tarafından
Ben sadece turbo başlığı kullanıyorum en iyisi o başlık

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 308 göst.
18 Nisan 2023 Diğer kategorisinde 3prensannesi (3,107 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 665 göst.
24 Mart 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Sinem_A (228 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 463 göst.
16 Eylül 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde 04 (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 403 göst.
15 Haziran 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde G.ll0 (1,572 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...