0 oy
229 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (10,617 puan) tarafından
4 kilo biber var elimde tarladan geldi .oyle cokta tüketmiyoruz ya dağıtıcam ya buzluga koyacam.... Dograyıp posetlesem olurmu taze gibi kalırmı

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Doğrayıp pipetle poşetin havasını alip atiyolarmis bu sene bende deneyeceğim canım 
(15,743 puan) tarafından
Evet fasulyeye de öyle yaptım hem güzel havası alınıyor hem yer kaplanıyor☺️
tarafından
Bende yapayım bu sene ☺️☺️
(15,743 puan) tarafından
Güzel oluyo bende video görmüştüm☺️
-Reklam-
0 oy
(2,782 puan) tarafından
Ben kızartıp atmıştım 
(10,617 puan) tarafından
Nasıldı cıkınca
(2,782 puan) tarafından
Güzeldi kuzum yedik biz
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Ben yapıyorum çiğden oluyor canum
(10,617 puan) tarafından
Deneyeyim Bismillah diyerek basladım şimdi:)

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 428 göst.
13 Mart 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 658 göst.
10 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 199 göst.
21 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Alpingo!!45 (747 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 701 göst.
14 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,683 soru

24,672,268 cevap

367,325 kullanıcı

...