0 oy
181 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar ya normalde doğduğundan beri mızmız ağlıyor şuan 13 aylık ve hala ağlıyor ben oturunca ağlıyor ayağa kalkınca ağlıyor hiç anlamıyorum bağırıp ağlıyor birdaha susmuyor böyle olan var mı

1 cevap

0 oy
(203 puan) tarafından
15 aylık bebeğim bir haftadır böyleydi hiçbirseyden memnun olmuyordu .Bir baktim azı dişleri çıkarmış Dişten olabilirmi sizinde 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 556 göst.
4 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Defne_batuhan (3,815 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 306 göst.
16 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Busesndr (9 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 747 göst.
1 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde Enes2020 (4,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 259 göst.
19 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde Nagiii (170 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,435 soru

24,669,106 cevap

367,159 kullanıcı

...