0 oy
565 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (5,243 puan) tarafından

Netten çanta begendim annem ip al ben orerim dedi aldım bu sefer netten daha fazla modele bakınca kararsız kaldım sizce hangisi

image

image

image


14 Cevaplar

0 oy
(95 puan) tarafından
1.'yi daha hoş buldum.ben
(5,243 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
-Reklam-
0 oy
tarafından
Birincisi bence 
(5,243 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
tarafından
Ben böyle büzgülü sevmiyorum ya kutu gibi olanlar var ya daha kalıp gibi duruyor onlar hoş . 

İlla böyle olsun dersen de 2. Daha iyi 
(5,243 puan) tarafından
O nasıl bişey cnm
tarafından
Foto attım bak
0 oy
(5,237 puan) tarafından
2. Güzel           
(5,243 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️
0 oy
tarafından
1.yi beğendim canım 
(5,243 puan) tarafından
Çoğunluk bir diyo tşk edrim
tarafından
Rica ederim canım. İçine hangisi sindiyse onu yaptır yine de ❤️. Güle güle kullan şimdiden ☺️
(5,243 puan) tarafından
Teşekkür ederim fikir verdigin için ben hepsini beğendim hangisi olursa içimde kalmayacak çoğunluk bir diyo daha isindim
0 oy
(448 puan) tarafından
Ya çok guzeller ben 1. Begendim. Peki diğer aksesuarlari satiliyormu
(5,243 puan) tarafından
Hangi aksesuar diyosn cnm
0 oy
(1,570 puan) tarafından
1. Daha güzel canım
0 oy
tarafından

image

image

bak bu tarz 
(5,243 puan) tarafından
Dusuneyim
0 oy
(2,954 puan) tarafından
Neden bu modeller:))bend evar pek kullanıslı olmuyo serya takılıyo hersey agzı büzgülü yapma düz yap bence dur ıstegramımdan canta örnegı atayım sana 
(5,243 puan) tarafından
Atarsan sevinirim
0 oy
(5,161 puan) tarafından
Birinci çok tatlı duruyor ☺️
(5,243 puan) tarafından
Çoğunluk bir dedi bende ona karar verdim
0 oy
(4,734 puan) tarafından
1. Olan bence canım 
(5,243 puan) tarafından
Teşekkürler cnm
0 oy
(2,954 puan) tarafından

image

image

bak bunun ıksıı bend evar el örgüsü hediye büzgülüyü rahat kullanamıyorm ama lacıvert olan coook hosuma gidiyoe ne giyersem uyuyo bıde:)
(5,243 puan) tarafından
Coook güzelleşmiş gülerek kullan cnm hiç büzgülü çantam olmamıştı ondan heves etmiştim
(2,954 puan) tarafından
Yap o zaman canm çeşit olsun degısıklık iyidir o xaman hıc durma bırıncı fotoyu begendım o güzel ondan yap❣️
(5,243 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm alttaki mango kare çantada güzelmiş
0 oy
(2,954 puan) tarafından

image

image

image

image

birde bunlar var cıceklı boceklı fılan vardı sşlmişim canm senınkılere benzer bunları buldm
(5,243 puan) tarafından
Çok tatlılar renkli ip alsam maliyet artat ama
(2,954 puan) tarafından
Bılemedım canm:)bunu bana kalan ıplerden çıkarmıştı:)))
0 oy
(2,661 puan) tarafından
İlki daha güzel 
(5,243 puan) tarafından
Teşekkür ederim ❤️

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 155 göst.
5 Nisan 2023 Diğer kategorisinde NM 2018 (1,096 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 789 göst.
25 Ağustos 2021 Güzellik-Bakım kategorisinde Basak08 (419 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 956 göst.
13 Mart 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Fhfhj (412 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 255 göst.
19 Şubat 2023 Kültür-Sanat kategorisinde Gunes1997 (5,418 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,711 cevap

367,145 kullanıcı

...