0 oy
359 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (733 puan) tarafından
Kızlar ben eşim ve bebeğimle tatile gittik görümcem sordu nasıl geçti diye güzel dedim bende sizinle gelym dedi bı dakine görümcem eşiyle ayrılma aşamasında bende öyle söyleyince cevap veremedim sizce bu konuda haksız da değilim 

5 Cevaplar

0 oy
(187,455 puan) tarafından
Bi dahaki sefere kim öle kim kala 
(733 puan) tarafından
Öyle de işte sacma
-Reklam-
0 oy
tarafından

Özenmiş demek ki aranız iyiyse gelsin çocukları ona kitler gezersiniz :D

0 oy
(2,406 puan) tarafından
Ne yapsa zoruna gidiyor.

Yazık günah ya
0 oy
(802 puan) tarafından
Tabikide gelmesin yani ben hayatta gitmezdim gitmedimde bekarken kardeşimi asla tahtası etmem
0 oy
(8,561 puan) tarafından
He he de geç .

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 222 göst.
29 Mart 2026 Tatil-Seyehat kategorisinde Kkesma (73 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 476 göst.
+5 oy
15 cevap 566 göst.
3 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 358 göst.
21 Temmuz 2022 Tatil-Seyehat kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,202 cevap

367,324 kullanıcı

...