0 oy
239 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,402 puan) tarafından
Geçen gunlerde acile gittim doktor direk iğne vurdu test faln yaptırmadan. Sadece korona testi  yaptilar. Gebelikten şüpheleniyorum eğer varsa bebeğe zararı olur mu.

3 Cevaplar

0 oy
(2,119 puan) tarafından
Bi tanidigim hamileymis bilmeden corona ilaclarni icmisti corona surecinde nekadar iciliyosa okadar icmati bebege bse olmamsti ama ynede sen bi test yap hamileysen doktorla gorus
(1,402 puan) tarafından
Benimki ağrı kesici ignesiydi cnm
-Reklam-
0 oy
(5,483 puan) tarafından
Onu doktora söyleyecektin tatlım
(1,402 puan) tarafından
Söyledim cnm şüphem var diye günün geçmeden test yapamayız dedi iğneyi yaptirdi
(5,483 puan) tarafından
O zaman sorun olacak bi iğne değildir
0 oy
(1,609 puan) tarafından
Bende boğaz enfeksiyonu olmuştum antibiyotik ve iğne oldum ,1 hafta sonra hamile olduğumu ogrendm bir sorun yaşamadım 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 585 göst.
0 oy
13 cevap 1,201 göst.
29 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde bombacımulayime (1,010 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 618 göst.
15 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Memuranne& (1,800 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 336 göst.
15 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Gul25 (151 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,589 cevap

367,343 kullanıcı

...