0 oy
820 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kanka olarak elti yada arkadaş gün içinde konuşur musunuz benim çok canım sıkılıyor ama yine de kimseye yazmak istemiyorum kuzenlerim çok burnu havada

31 Cevaplar

0 oy
tarafından
Arkadaşım var başka şehirde her gun onunla konuşurum 
tarafından
Benimde vardı ama telefonu kapanmış ulaşamıyorum ya başka da kımse yok
-Reklam-
0 oy
tarafından
Annem eşim ve 2 tane dost bildiğim arkadaşım var onlarla konuşurum 
tarafından
Ne güzel
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Kaynanam mutlaka arar 

Aramazsan ben ararım 

Eşimle acıl bi şey olmadıkça vatsaptan yazişirız 

O kadar 
0 oy
tarafından
Can arkadaşımla 

Görümcemle 
0 oy
tarafından
Hilalle knusuyorum :D 

Annemle arasiriz.

Görümcelerle knusuruz ama hilalle devamlı.

Hilal de burdan :D
tarafından
Hillale konuşmak yetmiyor buluşuyorlar da sürekli
tarafından
:D he gelir belki bu akşam gene:D
tarafından
Yetti gayriiii ☺️☺️ gelmesin be bi akşam da
tarafından
Ne güzel bir dostluk
tarafından
:D görsün de gör:D
0 oy
tarafından
Annem iki teyzem ve annnennen ile günlük konsuuruz görüntülü araşırız 
0 oy
(8,152 puan) tarafından

Çocukluk arkadaşim var günlük konuşuruz 3 5 defa ararız birbirimizi annemi arardım sürekli o arar 

Teyzemle 
Kardeşimin eşi ile konuşuruz 
Kardeşim Suriye de onunla görüntülü sesli konuşuruz 
WhatsApp dan da sürekli birileri ile yazışıriz illaki 
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Eşim işe giderse onla konuşuruz görüntülü arar yada mesaj atar normal arar canim teyzem var benım bıtane onunla konuşurum  görümce onlada konuşurum ama yazmaz o hep ben mesaj cekiyom 
0 oy
(5,418 puan) tarafından

Sizlerle konuşuyom:P

0 oy
(3,818 puan) tarafından
Annemle kardeşim esim
0 oy
(3,740 puan) tarafından
Annem ve esimle
0 oy
(3,298 puan) tarafından
Annemle babamla yanlarindaysa abimlerle ve kardeşimle.

İşleri oldumu konuşamıyoruz tabi ama genelde konuşuyoruz başka arada arayan eder öyle duzenli başkalariyla konusmuyorum
0 oy
(861 puan) tarafından
Ablamla sık konsurm onun dışında hergn kosntgm yok ama kuzenim eltim arkadaslarimla ara sıra konusyoruz annem yanmda yoksa onlada hergn konsurduk
0 oy
(1,457 puan) tarafından
Hafta da 1 kere falan ailem İle görüntülü konuşuruz. Ablam 3 günde bir beni görüntülü arar. Hafta da bir kayınvalide mi ve görümcele konuşurum. Bi kaç arkadaşım var onlarla da ay da bir kere falan tel de konsuruz. Bazen ararım acımazlar. Benim de cnm çok sıkılır birini arasam da konuşsam derim. Ama herkesin işi gücü çoluğu çocuğu var. Anlamadığım şu benim de çocuğum var ama ben aranan her telefona bakarım. Çok mesgulsem ya da oğlum uyuyorsa meşgule atarım. Bu insanların arkadaşlarımdan bahsediyorum hep mi işleri olur anlamıyorum. 
0 oy
(5,237 puan) tarafından
Kız kardeşimle konuşurum sadece
0 oy
tarafından
Annem eşim birde burası görümce kaynana bir yaşadığımız için mesaj arama tinne
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Annem annem annem telefonda 3 öğün konuşuruz :) whatsaptanda iki arkadaşım var onlarla yazisiriz 
0 oy
(4,757 puan) tarafından
Gorumcemin kızı manita gibiyiz gece gündüz konuşuruz onun dışında bir iki defa kaynanamla bazen kardeşlerimle anamla iki üç gunds bir gorumcemle :)
0 oy
(1,079 puan) tarafından
Annem kardeşim eşim başka kimseyle konuşmuyorm.
0 oy
tarafından
Eşim

Annem 

Kaynanam 

Ablamlar 

Görümcem 

Arkadaşlarım var iki tane mutlaka konuşuruz her gün 

İlgili sorular

0 oy
49 cevap 1,176 göst.
14 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
44 cevap 1,023 göst.
29 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Deryaa24 (145 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 2,050 göst.
11 Haziran 2020 Ev & Yaşam kategorisinde & 2 Bal Annesi & (1,312 puan) tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 1,164 göst.
16 Şubat 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Pelin1 (921 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...