0 oy
584 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (13 puan) tarafından
Kızlar ben hamileyim Allah izin verirse bir kızım olucak eşim öykü olsn diyor bende ikranur olmasını istiyorum sizce hangi isim daha güzel 

22 Cevaplar

0 oy
(1,450 puan) tarafından
Ayy öykü biraz sıktı bir ara bütün çocuklar öykü oldu bence İkra daha güzel 
(13 puan) tarafından
Değil mi :)
(1,450 puan) tarafından
Bende hamileyim Aybüke düşünüyorumda eşim beğenmiyor üstüne isimde bakmıyor bakalım ne yapacak
(13 puan) tarafından
Hayırlısi cnm
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bizde anlaşamayıp ikisinidi yazdırdık biraz uzun oldu ama ne yapalım :)

0 oy
tarafından
Öykü bence :)
0 oy
(16,433 puan) tarafından
İkra Öykü     
0 oy
tarafından
Bence ikisini kâğıda yazın büyük sevdiğiniz birine cektirin ne çıkarsa onu koyun ben kendi adıma iki isim arasında kararsız kaldım galiba ben de öyle yapacam eşim sen bilirsin diyor aile ikiye bölündü iki isim konusunda bakalım ne olacak 
tarafından
Neden kendi çocuğunun ismi için aileler ikiye bölündü ki. Anne baba neyi koymak isterse onu koyar
tarafından
Ismi ben koyacam zaten iki isim arasında kararsız kaldım sizce ne olsun diye sordum ben karar  verecem zaten benimki sadece fikir
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Öykü güzel bence
0 oy
tarafından
Öykü daha guzel 
0 oy
(232 puan) tarafından

Öykü bence çok kibar bi isim daha tatlı :angel:

0 oy
(271 puan) tarafından
Öykü tabiki. İkranur nedir canım bu isimler çok değişik geliyor bana. Tabi zevk meselesi ama Öykü daha tarz bir isim. Sadece ikra olsa okey. Nur naz su falan isme eklenince bana bi gıcık geliyo :D
0 oy
(558 puan) tarafından
Vallahi ben de o sıkıntıyı çok çektim iki ailem 2 ailede bölünmüştü eşim Şervan diyordu ben karışmıyorum diyordum kayınpederimin tarafı Halit olacak diyordu bizimkiler kafayı yiyordu benim taraf hayır olmaz o ne biçim isim sonunda ne Bizim dediğimiz oldu ne kayın ailemin dediği oldu bir baktık eşim kimlikte MİRAN yaptı hiç beklemiyordum kayınpeder tarafı pek memnun kalmadı pek sıcak bakmadı ama artık isim konulmuştu yani onun için vallahi sıkıntı Bir de 2 çocuk yani benimki kayınpederim ilk çocuğumun ismini zaten o koymuştu Bir de ben koydum iki ismi vardı bu da ikinci vallahi sıkıntılı yani
0 oy
(11,729 puan) tarafından
Öykü koyma ikranur güzel
0 oy
(6,675 puan) tarafından
Öykü İkra koyun 
0 oy
(2,609 puan) tarafından
Öykü daha güzel bence 
0 oy
(5,441 puan) tarafından
İkranur daha güzel tabiki
0 oy
tarafından
İkranur ne kız ;) geçti modası bence. Zaten anlamıda yok. Ikea oku demek sırf Kuran'da geçiyor diyede anlamsız şeyleri koymayın lütfen.
0 oy
tarafından
Öykü güzel.             
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Öykü daha güzel. 
0 oy
(187,462 puan) tarafından
enisteyi dinle 
0 oy
(935 puan) tarafından
Ikranur çok eskidi öyküde her evde mutlaka var Başka isim bakin canım:))
0 oy
tarafından
Bizde eşimle zor anlaştık bisürü isim söyledim baktık ortak karar ile ASEL' e karar verdik 

İlgili sorular

0 oy
26 cevap 1,554 göst.
5 Mart 2022 Diğer kategorisinde Nurrseda (316 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,137 göst.
31 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Arco (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,184 göst.
5 Ekim 2020 Diğer kategorisinde Pervn (48 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 892 göst.
13 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Gulcanunsal1 (52 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,801 soru

24,673,938 cevap

367,431 kullanıcı

...